ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس تایید FCC برای تبلتی ۹.۷ اینچی را دریافت کرد

به تازگی تبلتی با نمایشگر ۹.۷ اینچی به نام ZenPad Z500M از شرکت ایسوس تاییده FCC را دریافت کرده است. این در حالیست که چند هفته پیش، شرکت ایسوس در کامپیوتکس از سخت افزارهای تازه خود ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

به تازگی تبلتی با نمایشگر ۹.۷ اینچی به نام ZenPad Z500M از شرکت ایسوس تاییده FCC را دریافت کرده است. این در حالیست که چند هفته پیش، شرکت ایسوس در کامپیوتکس از سخت افزارهای تازه خود رونمایی به عمل آورده بود.

نمایشگر تبلت جدید به رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل مجهز شده است و از قلم هوشمند Z Stylus نیز پشتیبانی می کند. این استایلوس که توسط خود ایسوس تولید می شود، قابلیت برقراری ارتباط با نمایشگر تبلت از فاصله ای نزدیک را دارد و نیازی نیست تا صرفاً آن را بر روی نمایشگر کشید.

قلب تپنده دستگاه، چیپستی توسعه یافته از سوی شرکت مدیاتک با شماره مدل MT8176V است که در آن پردازنده ای ۶ هسته ای با فرکانس پردازشی ۲.۱ گیگاهرتز قرار دارد. این چیپست برای نوع استفاده تبلت ها از سوی مدیاتک بهینه شده و در آن معماری big.LITTLE بکار رفته است. این در حالیست که ایسوس در کنار چیپست مورد اشاره، از چهار گیگابایت حافظه رم در این تبلت ۹.۷ اینچی استفاده کرده. حافظه داخلی نیز در ظرفیت های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می شوند.

دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی در دو سوی این تبلت به کار گرفته شده اند و ایسوس یک باتری ۵۹۰۰ میلی آمپری برای آن انتخاب کرده. در مقطع زمانی کنونی، مشخص نیست که چه موقع Z500M از سوی ایسوس معرفی می شود و یا چه قیمتی برای آن انتخاب گشته.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی