ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

دوچرخه هوشمند شیائومی احتمالاً فردا معرفی می شود

پیش از این در مقاله ای جداگانه ساز و کار کنونی شرکت شیائومی را برای تان توضیح داده ایم. این کمپانی، در استارتاپ های کوچک سرمایه گذاری می کند و محصولات آنها را پس از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

پیش از این در مقاله ای جداگانه ساز و کار کنونی شرکت شیائومی را برای تان توضیح داده ایم. این کمپانی، در استارتاپ های کوچک سرمایه گذاری می کند و محصولات آنها را پس از کنترل کیفی، با برند خود در وب سایتش به فروش می رساند.

در میان این محصولات می توان پاوربانک، اسکوتر برقی، دستبند سلامتی، پهپاد و گجت های بسیار دیگری را مشاهده کرد اما اینک به نظر می رسد که این کمپانی چینی در پی معرفی یک دوچرخه هوشمند است.

xiaomi-bike

شیائومی امروز چند تصویر تبلیغاتی مبهم منتشر کرده که اشاره به قطعات دوچرخه دارند. برای مثال در تصویر فوق، در قسمت چپ می توانید بخشی از لاستیک را مشاهده کنید در حالی که در قسمت سمت راست، می شود بخشی از فرمان دوچرخه را دید.

مشخص نیست که شیائومی در صدد است تا یک دوچرخه هوشمند معرفی کند یا محصولی که قرار است به دوچرخه اضافه شود و کارکرد مناسب تری به آن ببخشد. در هر حال، شیائومی یک رویداد کوچک را نیز برای فردا، پنج شنبه ۲۳ ژوئن در چین ترتیب داده و تصاویر فوق را نیز به عنوان دعوتنامه ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی