ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Mario’s World 2016؛ بازگشت ماریوی دوست داشتنی

دژاوو یا آشنا پنداری را می توان اصلی ترین المان موفقیت Mario's World 2016 قلمداد کرد. بازیکنی وجود ندارد که نام ماریو را نشنیده یا با آن خاطره نداشته باشد. اکنون تصور کنید همان تجربه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

دژاوو یا آشنا پنداری را می توان اصلی ترین المان موفقیت Mario's World 2016 قلمداد کرد. بازیکنی وجود ندارد که نام ماریو را نشنیده یا با آن خاطره نداشته باشد. اکنون تصور کنید همان تجربه دوران کودکی خود را در رنگ و رویی جدید و بروز تر دوباره برای خود تکرار نمایید. اینجاست Mario's World 2016 با دژاوویی که در ذهن مخاطبش ایجاد می کند، احساس نوستالژی او را به تکاپو می اندازد.

قبل از هر چیزی باید بگوییم چهره شخصیت اصلی کمی متفاوت با قبلی ها بوده و ماریو این بار قید سیبیل های معروف خود را زده است. علتش را نمی دانیم و شاید به خاطر مسائل حقوقی این اتفاق افتاده، اما هر چیزی که است باید بگوییم همین المان، با وجود سطحی بودن خود، باعث شده تا هنگام تجربه بازی احساس تکراری بودن به شما دست ندهد.

Mario World 2016

البته همچنان مراحل و تیپ شخصیت اصلی مشابه ماریوهای قدیمی هستند. مکانیزم های گیم پلی بازی همانند گذشته است. ماریو باید با عبور یا پریدن از شخصیت های منفی مانند قارچ یا حلزون به پرنسس برسد. در این راه او می تواند سکه هایی کسب کرده و یا آیتم های دیگری را به دست آورد. نکته جالب اینجاست مرحله های مخفی هم در بازی حضور داشته و با کمی جستجو می توانید آن ها را پیدا کنید.

بخشی که ممکن است در Mario's World 2016 کمی تو ذوقتان بزند، کنترلش است. همانند یک کنترلر کنسول، در صفحه بازی دکمه هایی وجود دارد که با لمس آن ها می توانید شخصیت اصلی را حرکت دهید. اگر کمی در بازی پیشروی کنید، به راحتی می توانید با این بخش که در زیبایی HUD هم تاثیرات منفی گذاشته، ارتباط برقرار نمایید.

Mario-World-2016

بالاتر از شباهت مرحله ها با ماریوهای قبلی گفتیم. باید بگوییم این شباهت به طراحی محیط هم راه پیدا کرده و همان منطقه های رنگارنگ زیبای همیشگی را شاهد هستیم. خوشبختانه همین رنگارنگی محیط و تنوع مناسب آن ها باعث شده تا با وجود تعداد زیاد مراحل موجود در Mario's World 2016 بازیکن احساس خستگی نکند.

از دیدگاه موسیقی هم ترک های شاد بازی آن قدر زیبا هستند که موجب می گردند بازیکن به خوبی با محیط و مکانیزم های گیم پلی ارتباط برقرار کند. برای سخن پایانی باید بگوییم تجربه ماریو روی اسمارت فون فرصتی نیست که همیشه نصیب بازیکن ها شود؛ آن هم عنوانی که مشابه ماریوهای ابتدایی بوده و خاطرات خیلی ها را زنده می کند. حجم پایین بازی و رایگان بودنش هم یکی دیگر از دلایلی است که می تواند شما را به تجربه Mario's World 2016 ترغیب نماید.

Mario's World 2016

Mario's World 2016

سازنده: BigStoreGame قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Harem
    Harem | ۳ تیر ۱۳۹۵

    سلام بر تمام شما سروران عزیز
    طاعات و عباداتتان مقبول درگاه حق تعالی باشه ان شاءالله

    ? آدرس لینک دانلود این بازی زیبا را برای شما قرار خواهم داد که بر اساس تحریم از گوگل پلی قادر به دانلود آن نمی باشید.

    http://s7.picofile.com/file/8257020592/Mario_s_World_2016.apk.html

    موفق باشید التماس دعا?

مطالب پیشنهادی