ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا طراح ارشد خود را از دست داد

طراح ارشد موتورولا، شخصی که مسئول تیم طراحی موبایل موتو اکس در سال ۲۰۱۳ و ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ در سال ۲۰۱۴ بود، پس از ۱۵ سال شرکت موتورولا را ترک می کند. «جیم ویکس» ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

طراح ارشد موتورولا، شخصی که مسئول تیم طراحی موبایل موتو اکس در سال ۲۰۱۳ و ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ در سال ۲۰۱۴ بود، پس از ۱۵ سال شرکت موتورولا را ترک می کند. «جیم ویکس» (Jim Wicks) در سال ۲۰۰۱ به موتورولا پیوست و پیش از آن، سابقه کار در شرکت های سونی و Sapient را در کارنامه خود داشته است.

آقای ویکس جز تیم مدیران ارشد موتورولا نیز به حساب می آمد و شخصی بود که حتی پس از خریده شدن بخش موبایل این شرکت توسط گوگل و سپس رسیدن آن به لنوو، باز هم این کمپانی را ترک نکرد.

امسال ولی شرایط به گونه دیگری در موتورولا پیش رفته و حتی مدیر عامل اش، «ریک اُستروله» هم قید آن را زد و با دریافت پستی در گوگل، به مانتین ویو نقل مکان کرده است. آقای ویکس نیز همین راه را در پیش گرفته و خبر می رسد که کار خود را در موسسه طراحی سگال (Segal Design Institute) ادامه خواهد داد.

بخش موبایل موتورولا که در زمانه ای نه چندان دور جز محبوب ترین شرکت های توسعه دهنده تلفن هوشمند بود، در سال های اخیر با کمپانی های گوگل و سپس لنوو ادغام شده و در حال حاضر می کوشد تا بازار کوچکی که برایش باقی مانده را حفظ کند.

اگرچه این شرکت که حالا دیگر بخشی از یک کمپانی چینی است، همچنان اجازه دارد تا از نام Moto برای محصولات خود بهره گیرد و اخیراً تلفن هوشمندی موسوم به Moto Z را عرضه کرده که یک روند طراحی غیر مرسوم را در پیش گرفته، اما حقیقت این است که آینده چندان مشخصی در برابر آنچه از بخش موبایل موتورولا باقی مانده، وجود ندارد.

همانگونه که ذکر شد، این دومین شخص کلیدی است که در سال جاری موتورولا را ترک می گوید و در حال حاضر آنچه برای شرکت مذکور باقی مانده، نیمی از نام خود در محصولات جدیدش است: Moto.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Parsa
    Parsa | ۲ تیر ۱۳۹۵

    الهی بمیرم چرا آخه ؟خخخخخخ

  • Mahdi J
    Mahdi J | ۲ تیر ۱۳۹۵

    اول که تیترو خوندم فک کردم طرف مرد! ?
    ولی جدا از اون طراحیش خیلی خوب بود مخصوصا ساعت موتو 360 خیلی قشنگ و شیک طراحی شده بود درحالی اون موقع هیچ کدوم از رقیباش این امتیازو نداشتن!!!

  • آریا
    آریا | ۲ تیر ۱۳۹۵

    حیف ?

مطالب پیشنهادی