ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

یاهو منتشر کرد: اپلیکیشن جدید Radar برای برنامه ریزی مسافرت ها

کمپانی یاهو امروز از اپلیکیشن جدید خود پرده برداشت. Radar که برای پلتفرم iOS منتشر شده، یک راهنمای سفر مجازیست که از طریق یادگیری ماشینی و با اتکا به هوش مصنوعی می تواند پیشنهاداتی برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

کمپانی یاهو امروز از اپلیکیشن جدید خود پرده برداشت. Radar که برای پلتفرم iOS منتشر شده، یک راهنمای سفر مجازیست که از طریق یادگیری ماشینی و با اتکا به هوش مصنوعی می تواند پیشنهاداتی برای سفر به شما ارائه کرده و نظرات کاربران در مورد مقصد انتخابی شما را در اختیارتان قرار دهد.

رادار برای این منظور حساب های کاربری یاهو، جیمیل، آتلوک، هات میل یا AOL کاربر را برای یافتن برنامه های مسافرت اسکن می کند. از اینجا به بعد، عملکرد اپلیکیشن بیش از آنکه به یک موتور جستجو شباهت داشته باشد، همانند یک چت بات می شود.

وقتی که رادار مقصد سفرتان را متوجه شد، حالا شروع به ارائه پیشنهاداتی برای سفر می کند، مثلا اینکه برای غذا خوردن به کدام رستوران بروید، یا کدام هتل را برای اقامت رزرو کنید. حتی اگر برنامه ای برای سفرتان نداشته باشید هم رادار می تواند پیشنهادات خود را ارائه می کند. گفتنی است که اپلیکیشن فعلا برای کاربران آمریکایی کاربرد دارد و در حال حاضر اطلاعات رستوران ها و هتل ها و مراکز تفریحی را از منابعی همچون Yelp و TripAdvisor استخراج می نماید.

اما به گفته یاهو پیشنهادات رادار علاوه بر دو منبع یادشده از موتور جستجوی قدرتمند خود کمپانی هم تأمین می شوند. همچنین به لطف بهره گیری از یادگیری ماشینی، به مرور زمان شاهد ارائه پیشنهادات بهتری از رادار خواهید بود؛ پیشنهاداتی که بسته به علایق شما در سفر در طول زمان بهتر و بهتر خواهند شد.

با وجود آنکه هنوز امکان رزرو بلیت هواپیما و هتل به طور درون برنامه ای در رادار محقق نشده، اما رابط کاربری ساده و قابل درک اپلیکیشن می تواند برنامه ریزی سفر را برای کاربران گجت ها به کار بسیار آسان و لذت بخشی تبدیل کند.

نسخه iOS این اپلیکیشن را می توانید هم اکنون از اپ استور دانلود کنید. ضمنا یاهو وجود یک نسخه اندرویدی از رادار را تأیید کرده، اما هنوز در مورد زمان انتشارش صحبتی به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی