ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توئیتر منتشر کرد: اپلیکیشن انگیج برای سهولت تعامل هنرمندان و مشاهیر با دنبال کنندگانشان

حتما بارها و بارها شنیده اید که توئیتر چه قابلیت های خوبی برای تبلیغ برندها دارد اما اینکه چه چیزی را توئیت نمایید یا اگر فردی برایتان توئیت کرد چه کاری را انجام دهید، سوالاتی هستند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

حتما بارها و بارها شنیده اید که توئیتر چه قابلیت های خوبی برای تبلیغ برندها دارد اما اینکه چه چیزی را توئیت نمایید یا اگر فردی برایتان توئیت کرد چه کاری را انجام دهید، سوالاتی هستند که همواره در ذهنتان بوده. برای پاسخگویی به این پرسش ها می توانید از اپلیکیشن مستقلی به نام Engage استفاده نمایید که در اصل برای کاربران تاثیر گذار این شبکه اجتماعی توسعه یافته.

این اپ که از همین امروز برای iOS فراهم است به منظور کمک به افراد مشهور طراحی شده تا راحت تر با هوادارانشان تعامل داشته باشند و جمعیت قابل توجهی از دنبال کنندگان را با خود همراه نمایند..

انگیج در برگیرنده سه تب اصلی است: بخشی به نام هایلایت که مهم ترین تعاملات کاربران خود روی توئیتر را در بر می گیرد و منشن های کاربران تایید شده ای را نشان می دهد که توسط تعداد زیادی از دنبال کننده های شما فالو می شوند یا اینکه زیاد با شما تعامل دارند.

تب دیگر «Understand» نام دارد که تحلیل های دقیقی در مورد پست های شما ارائه می کند و تعداد دفعاتی که پست تان به نمایش در می آید را نشان می دهد. تب موسوم به «Posts» هم آمار و ارقامی دقیقی را در مورد تک تک پست ها در خود دارد.

اما نداشتن تایم لاین یا یک خط زمانی را می توان اصلی ترین کمبود این نرم افزار دانست؛ در واقع انگیج بیشتر برای مشاهیر و هنرمندانی مناسب است که صرفا می خواهند توئیت کنند و توجهی به گفتگوهای گسترده تر در فضای توئیتر ندارند.

اگر نمی توانید ارتباط خوبی با توئیتر برقرار نمایید اما همزمان هم می خواهید جزئیات جدیدترین فعالیت هایتان را به گوش مخاطبان خود برسانید، انگیج می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

نکته ای که در انتها باید به آن اشاره نماییم این است که این نرم افزار ظاهرا از روی فیسبوک منشنز طراحی شده؛ اپلیکیشنی دو ساله که به مشاهیر کمک می کند پست هایی که موضوعشان خودشان هستند را پیدا کنند.

در نظر داشته باشید که فیسبوک منشنز از دو جهت با انگیج فرق دارد: برای استفاده از منشنز به اکانت تایید شده در فیسبوک نیاز است در حالی که امکان استفاده از انگیج برای کلیه کاربران توئیتر فراهم خواهد بود.

علاوه بر این، منشنز را می توان کمابیش همان اپلیکیشن فیسبوک دانست که به بخش جداگانه ای برای چک کردن منشن ها مجهز شده اما انگیج بیشتر روی تحلیل و آمار تکیه دارد.

Twitter Engage

Twitter Engage

سازنده: توئیتر قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 71.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲ تیر ۱۳۹۵

    یه لحظه تیتر رو دیدم فکر کردم N-gage نوکیا رو میگه. یادش بخیر اول به صورت یه دستگاه جدا ارائه شد و بعدا یه پلتفرم رو گوشیهای سری Nقابل اجرا شد. بازیهای محشری داشت با گرافیک عالی.

مطالب پیشنهادی