ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه 2.0 مدیاپلیر محبوب VLC برای اندروید منتشر شد

مدیاپلیر محبوب VLC اخیرا بروزرسانی مهمی دریافت کرده که در آن ضمن تغییر و تحول رابط کاربری، حضور قابلیت های جدید و کارآمدی را شاهد هستیم. این بروزرسانی در شرایطی انجام گرفته که حدودا شش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

مدیاپلیر محبوب VLC اخیرا بروزرسانی مهمی دریافت کرده که در آن ضمن تغییر و تحول رابط کاربری، حضور قابلیت های جدید و کارآمدی را شاهد هستیم. این بروزرسانی در شرایطی انجام گرفته که حدودا شش ماه از ارائه آخرین آپدیت برای وی ال سی (نسخه 1.7.0) می گذرد، بنابراین ایجاد تغییرات در اپلیکیشن پس از این مدت طولانی موضوعی است که مطمئنا کاربران اندروید از آن استقبال خواهند کرد.

مهم ترین قابلیت اضافه شده به نسخه 2.0 وی ال سی، امکان ساخت فهرست پخش (Playlist) از ویدئوهاست؛ قابلیتی که مدت هاست در نسخه دسکتاپ این ویدئو پلیر حضور دارد، اما پس از زمانی طولانی بالاخره در اختیار کاربران پلتفرم اندروید قرار گرفته. مورد دیگر اینکه توسعه دهندگان وی ال سی بسیاری از دسترسی های غیرضروری که اپلیکیشن در نسخه های قبلی درخواست می کرد را از آن حذف کرده اند.

برای وی ال سی 2.0 فقط و فقط باید اجازه دسترسی به یک چیز را صادر کنید، و آن هم دسترسی به فایل های مالتی مدیاست. نکته دیگر اینکه اگر از اندروید N استفاده می کنید، وی ال سی از سیستم دسترسی جدید این نسخه از سیستم عامل نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

VLC-pop-up-840x632

نسخه 2.0 این ویدئوپلیر محبوب نه تنها از منظر رابط کاربری به خوبی پولیش و  عیب یابی شده، بلکه حالا از DLNA/UPnP، اشتراک گذاری ویندوز و پروتکل های FTP، SFTP و NFS هم پشتیبانی می کند تا از این طریق به آسانی به نتورک دسترسی داشته باشید.

مورد خوب دیگر اینکه از حالا در وی ال سی می توانید زیرنویس فیلم ها را از وبسایت OpenSubtitles و مستقیما از داخل اپ دانلود کنید. قابلیت جدید دیگر، امکان نمایش ویدئو در پنجره های پاپ آپ است که می تواند برای مالتی تسکینگ فوق العاده کاربردی باشد. همچنین بخش قدیمی تاریخچه که در نسخه های پیشین اپلیکیشن حذف شده بود مجددا در نسخه 2.0 به وی ال سی پلیر بازگشته است.

اما از تغییرات ظاهری اپلیکیشن هم می توان به ارتقای رابط کاربری وی ال سی برای اندروید TV و همچنین طراحی مجدد منوی تنظیمات پیشرفته اشاره کرد. آخرین نسخه وی ال سی پلیر را می توانید همین حالا از گوگل پلی دانلود کنید.

VLC for Android

VLC for Android

سازنده: Videolabs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی