ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی و احتمال معرفی نسخه ای تازه از Mate 8 با نمایشگر فورس تاچ

هوآوی پرچمدار فبلت های خود را در پایان سال میلادی گذشته ارائه داد. Mate 8 یک موبایل قدرتمند بود که تنها کاستی آن را می شد «فورس تاچ» دانست چرا که چند ماه پیش از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

هوآوی پرچمدار فبلت های خود را در پایان سال میلادی گذشته ارائه داد. Mate 8 یک موبایل قدرتمند بود که تنها کاستی آن را می شد «فورس تاچ» دانست چرا که چند ماه پیش از معرفی همین دستگاه و در سپتامبر، شرکت چینی از Mate S پرده برداشت که به همین تکنولوژی مجهز شده بود.

حال به نظر می رسد که شرکت مذکور تصمیم دارد نسخه ای تازه از Mate 8 را روانه بازار کند که به فورس تاچ نیز مجهز شده است.

نسخه ای تازه از موبایل یاد شده در وب سایت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور چین موسوم به TENAA رویت شده است. این نمونه از Mate 8، دقیقاً سخت افزار نسل کنونی را با خود به همراه دارد اما تفاوتش، در افزوده شدن فناوری فورس تاچ به نمایشگر آن است.

سال گذشته در حالی که همه شایعات به اضافه شدن همین فناوری به آیفون های اپل اشاره داشتند، شرکت هوآوی چند روز پیش از اپل و در همان ماه سپتامبر، از Mate S پرده برداشت اما نمایشگر آن دستگاه که به این تکنولوژی مجهز شده بود، چندان کاربری خاصی نداشت و بیشتر می شد از فورس تاچ در آن برای زوم کردن روی تصاویر بهره گرفت.

اکنون ولی گفته می شود که با Mate 8 جدید، قرار است هوآوی قابلیت های کاربردی تری را توسط فورس تاچ در اختیار کاربران قرار دهد. معمولاً موبایل هایی که تایید TENAA را دریافت می کنند در مقطع زمانی کوتاهی پس از آن به شکل رسمی رونمایی می شوند و بعید نیست محصول تازه هوآوی نیز در روزهای آینده معرفی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • سهیل
    سهیل | ۲ تیر ۱۳۹۵

    یعنی mate 9 حالا حالا ها نمیاد ؟؟؟؟؟

    • reza
      reza | ۳ تیر ۱۳۹۵

      مسلما بعد از معرفی نوت هفت سامسونگ میاد چون گوشی خطر ناکیه میت نه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی