ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وال استریت ژورنال: تغییرات اندک در آیفون ۷ و احتمال پایان چرخه «تیک-تاک»

وال استریت ژورنال امروز خبر می دهد که بر اساس گزارش افراد آگاه بر برنامه های اپل، آیفونی که در پاییز امسال رونمایی خواهد شد تغییرات بسیار اندکی نسبت به نسخه کنونی این تلفن هوشمند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

وال استریت ژورنال امروز خبر می دهد که بر اساس گزارش افراد آگاه بر برنامه های اپل، آیفونی که در پاییز امسال رونمایی خواهد شد تغییرات بسیار اندکی نسبت به نسخه کنونی این تلفن هوشمند دارد. این منبع همچنین خبر می دهد که آیفون همچنان در دو نسخه ۴.۷ و ۵.۵ اینچی رونمایی خواهد شد و شرکت ساکن کوپرتینو تغییری در این رابطه اعمال نخواهد نمود.

بزرگترین تغییری که در آیفون امسال روی می دهد، حذف درگاه ۳.۵ میلی متری هدفون و به همین جهت باریک تر شدن موبایل مذکور است. همین مسئله کمک می کند تا اپل بتواند ویژگی مقاومت در برابر آب را نیز به تلفن هوشمند خود اضافه کند. در این شرایط، پورت لایتنینگ وظیفه شارژ دستگاه و خروجی موسیقی را بر عهده خواهد داشت. پیش از این «مینگ-چی کو»، تحلیلگر ارشد موسسه «KGI Securities» هم عنوان کرده بود که آیفون های بعدی دست کم یک میلی متر از نسل کنونی این تلفن هوشمند باریک تر خواهند بود.

برنامه های ویژه اپل برای آیفون به سال ۲۰۱۷ برخواهند گشت؛ زمانی که تولد و سالگرد ده سالگی آیفون نیز به شمار می رود. در آن موبایل، شاهد نمایشگری از نوع «دیود گسیل نور ارگانیک» یا همان OLED خواهیم بود که سرتاسر بخش جلوی موبایل را دربرخواهد گرفت و به همین شکل، کلید فیزیکی هوم نیز حذف خواهد شد. در این حالت اپل سنسور اثر انگشت را نیز به زیر نمایشگر منتقل می کند.

iphonesixS (66)

در گذشته، شرکت مذکور آیفون های خود را در یک چرخه‌ی «تیک-تاک» معرفی می کرد. سالی که تیک محسوب می شود، می توان آیفونی با ظاهر دگرگون شده را مشاهده کرد در حالی که در زمان تاک، همان آیفون به سخت افزار و ویژگی های نو مجهز می گردد.

وال استریت ژورنال می نویسد که مشخص نیست این دگرسویی که امسال شاهدش خواهیم بود، همیشگی است یا موقتی. این منبع همچنین اشاره می کند که یکی از مدیران اپل در جلسه ای که در ماه گذشته با شرکتی چینی برگزار شده، عنوان نموده که تکنولوژی هایی در دست توسعه هستند که هنوز کامل نشده اند. منابع وال استریت ژورنال می گویند که اپل به استفاده از نمایشگرهای خمیده در موبایلش علاقه دارد اما این تکنولوژی برای مدلی که در سال جاری معرفی خواهد شد آماده نبوده است.

ماه گذشته مدیر عامل اپل، آقای تیم کوک با حضور در برنامه «Mad Money» در شبکه CNBC عنوان نمود که اپل فناوری های هیجان انگیزی را در دست توسعه دارد. وی گفت: «در آینده مواردی را عرضه خواهیم کرد که نتوانید پس از آشنایی با آنها، بدون حضورشان زندگی کنید و هنوز خودتان نیز از آنها خبر ندارید.»

وال استریت ژورنال به نقل از افراد آگاه می نویسد که برای سال های سال، مدیر ارشد طراحی اپل، جاناتان آیو علاقه شدید خود برای تولید آیفونی یکپارچه از شیشه را بیان کرده است. اپل هنوز طراحی آیفونی که در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد را تکمیل نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی