ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 7 نمایشگری با دو لبه خمیده خواهد داشت؛ نسخه فِلَت در کار نیست [شایعه]

جدیدترین اسمارت فون ارائه شده از سوی سامسونگ گلکسی اس 7 نام دارد که در قالب دو نسخه مختلف ارائه گردیده. یکی از آنها که نمایشگر کوچک تری دارد همان نسخه سنتی و استاندارد است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

جدیدترین اسمارت فون ارائه شده از سوی سامسونگ گلکسی اس 7 نام دارد که در قالب دو نسخه مختلف ارائه گردیده. یکی از آنها که نمایشگر کوچک تری دارد همان نسخه سنتی و استاندارد است و گلکسی اس 7 خوانده می شود و دیگری که ابعاد بزرگ تری دارد و به یک نمایشگر خمیده مجهز شده، گلکسی اس 7 اج خوانده می شود.

با در نظر داشتن اختلافی که به لحاظ ابعاد نمایشگر میان دو نسخه مختلف از این پرچمدار وجود دارد، ظاهرا سامسونگ مدل اج را به عنوان یک محصول کاملا متفاوت در نظر گرفته است؛ نکته ای که به مراتب از آنچه ابتدا تصور می شد آشکارتر است. حالا براساس گزارشی که امروز از کره به بیرون درز کرده، ظاهرا مدل اج قرار است در آینده جایگزین نسخه غیر اج شود (دست کم در گروه گلکسی نوت که اینطور است).

براساس اطلاعاتی که در این باره منتشر شده، در زمان معرفی گلکسی نوت 7 هیچگونه مدل فلتی از این دستگاه معرفی نخواهد شد. البته اضافه کنیم که در برهه کنونی، این اطلاعات بسیار محدود و تا حدودی بی اعتبار هستند اما فرضیه غالب این است که امسال، تلفن هوشمند گلکسی نوت صرفا در قالب یک مدل ارائه می گردد و آن نسخه اج خواهد بود.

گفته می شود که این، نمونه آشکاری از تعهد سامسونگ به خانواده محصولات اج به عنوان استاندارد تازه نمایشگر است که طبق برخی گفته ها و شنیده ها قرار است در مورد تمامی اسمارت فون های سری گلکسی به خدمت گرفته شود. در هر حال، اینکه چنین شایعه ای صحت دارد و آیا قرار است که روی تمامی موبایل های سری گلکسی پیاده شود یا خیر مساله ایست که برای روشن شدنش به زمان نیاز خواهد بود.

البته اضافه نماییم این نخستین باری نیست که شایعه در مورد وجود نسخه بهره مند از گلکسی نوت 7 با نمایشگر خمیده به بیرون درز کرده است و یکی از آخرین خبرهایی که دو هفته پیش در این باره منتشر گردید به پوستری مربوط می شد که وجود مدل اج را تایید می کرد.

با این همه، بخش اعظمی از ارزیابی ها و دیگر شایعات منتشر شده در این باره حکایت از آن دارند که علاوه بر این مدل یک نسخه فلت از گلکسی نوت 7 نیز در راه است.

اضافه نماییم که طبق پیش بینی های صورت گرفته، رونمایی از این فبلت اوایل ماه اوت (احتمالا دوازدهم مرداد ماه) اتفاق خواهد افتاد و به همین خاطر تا روشن شدن این مساله به نظر نمی آید که زمان زیادی باقی مانده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ramin
    Ramin | ۳ تیر ۱۳۹۵

    پس نوت 6 چی شد ؟!!!
    یه دفعه از نوت 5پرید به 7 ؟
    در ضمن به نظر من لبه خمیده زیاد کاربردی نیست

  • mohsensalare
    mohsensalare | ۲ تیر ۱۳۹۵

    من که از ادج خوشم نیومد مطمعنم خیلی ها هم همینطور بودن پس در نتیجه دیونه شده

مطالب پیشنهادی