ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Dropbox با امکان اسکن اسناد و چند قابلیت کاربردی دیگر به روز شد

اپلیکیشن دراپ باکس امروز بروزرسانی بزرگ و مهمی دریافت کرده که در آن به چندین قابلیت و ابزار جدید مجهز شده است. در میان تمام این قابلیت ها، شاید امکان اسکن اسناد را بتوان مهم ترین آنها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

اپلیکیشن دراپ باکس امروز بروزرسانی بزرگ و مهمی دریافت کرده که در آن به چندین قابلیت و ابزار جدید مجهز شده است. در میان تمام این قابلیت ها، شاید امکان اسکن اسناد را بتوان مهم ترین آنها برشمرد.

از این پس با اپلیکیشن دراپ باکس می توانید رسیدهای بانکی، تخته های وایت برد، اسناد اداری و ... را اسکن کرده و در فضای ابری بارگذاری و ذخیره کنید. حتی اگر یک حساب کاربری تجاری در دراپ باکس داشته باشید می توانید به جستجوی درون اسکن ها هم بپردازید.

اما اسکن اسناد تنها قابلیت جدید دراپ باکس در این بروزرسانی نیست. حالا می توان راحت تر از همیشه در محیط اپلیکیشن با محصولات مایکروسافت آفیس تعامل برقرار کرد. از این پس با فشردن دکمه مثبت جدیدی که به دراپ باکس اضافه شده می توانید مستقیما و از درون اپلیکیشن به ایجاد فایل های ورد، اکسل و پاورپوینت اقدام کنید. طبیعتا این فایل ها به طور خودکار با حساب کاربری تان همگام سازی می شوند.

مورد جدید دیگر آسان شدن اشتراک گذاری فایل در دراپ باکس از طریق دسکتاپ است. از این پس در اپلیکیشن دسکتاپ دراپ باکس می توانید روی فایل یا پوشه مد نظرتان راست کلیک کرده و آن را مستقیما به حساب کاربری خود ارسال کنید. علاوه بر این، امکان پیش نمایش نسخه های قدیمی تر از فایل های آپلود شده (پیش از بازیابی) هم در اختیارتان قرار گرفته.

و در نهایت دو مورد از قابلیت هایی که پیش تر در دسترس صاحبان حساب های کاربری تجاری بود، حالا در دسترس عموم کاربران قرار گرفته. مورد اول امکان اشتراک یک فایل با گروهی از کاربران و دیگری امکان قرار دادن دسترسی خصوصی برای پوشه های اشتراک گذاری شده است. بروزرسانی مورد بحث از امروز برای کلیه کاربران دراپ باکس منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی