ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن SharePoint مایکروسافت برای iOS منتشر شد

دسترسی به اینترانت یک شرکت کار چندان هیجان انگیزی نیست. اما در صورت این کار آیا ترجیح نمی دهید که در عوض نشستن پشت یک کامپیوتر، از طریق موبایل به آن دسترسی داشته باشید؟ مایکروسافت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

دسترسی به اینترانت یک شرکت کار چندان هیجان انگیزی نیست. اما در صورت این کار آیا ترجیح نمی دهید که در عوض نشستن پشت یک کامپیوتر، از طریق موبایل به آن دسترسی داشته باشید؟ مایکروسافت با همین ایده، امروز اپلیکیشن SharePoint را برای کاربران iOS منتشر کرده است.

به کمک اپ شیر پوینت می توانید به فایل ها، پورتال ها، سایت ها و تیم هایی که قبلا در دسکتاپ از آنها استفاده می کردید، حالا از طریق موبایل و تبلت دسترسی داشته باشید. یکی از قابلیت های خوب شیر پوینت، جابجایی اتوماتیک میان اپلیکیشن هاست تا بسته به فایلی که می خواهید با آن کار کنید اپلیکیشن مناسب برای اجرای آن باز شود.

به عنوان مثال هنگام جستجو در آرشیو اسناد شرکت ممکن است شیر پوینت به طور خودکار اپلیکیشن وان درایو را اجرا کند، یا اینکه با اجرای یکی از محصولات مایکروسافت آفیس امکان مطالعه فایل های سند را به شما بدهد.

مایکروسافت انتشار شیر پوینت برای iOS را اولین قدم برای رسیدن به اهداف آتی خود می داند و قصد دارد تا در اقدامات بعدی قابلیت های مهمی همچون اعلان های همگانی را به این اپلیکیشن کاربردی اضافه کند. به گفته مایکروسافت نسخه های یونیورسال ویندوز و اندروید شیر پوینت هم در دست توسعه هستند، هر چند هنوز مشخص نیست که چه زمانی در اختیار کاربران این دو پلتفرم قرار خواهند گرفت.

اپلیکیشن SharePoint برای iOS را می توانید همین حالا از اپ استور دریافت کنید.

Microsoft SharePoint

Microsoft SharePoint

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 32.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی