ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشند Mi 5s شیائومی به حسگر اثرانگشت فراصوت و نمایشگر حساس به فشار مجهز خواهد بود [شایعه]

بنابر گزارش منابع چینی، موبایل Mi 5s شیائومی قرار است به همراه امکانات سخت افزاری بسیار پیشرفته ای مانند حسگر اثر انگشت فراصوتی، نمایشگر حساس به فشار و دوربین دوگانه به بازار عرضه شود. موبایل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

بنابر گزارش منابع چینی، موبایل Mi 5s شیائومی قرار است به همراه امکانات سخت افزاری بسیار پیشرفته ای مانند حسگر اثر انگشت فراصوتی، نمایشگر حساس به فشار و دوربین دوگانه به بازار عرضه شود. موبایل Mi 5 تنها چند ماه پیش بود که معرفی شد اما اگر گزارش جدید رسانه های چینی صحت داشته باشد، احتمالا باید در اواخر سال جاری میلادی منتظر عرضه نسخه ارتقایافته دیوایس مورد بحث تحت عنوان Mi 5s باشیم.

گفته می شود که Mi 5s شیائومی از همان طراحی موبایل Mi 5 اصلی بهره خواهد بود و مضاف بر این، به نمایشگری 5.15 اینچی با رزولوشن 1080p مجهز خواهد بود. یکی از جزییات انتشار یافته درباره Mi 5s استفاده از نمایشگری حساس به فشار است که به سیستم 3D Touch مورد استفاده در آیفون 6 اس و 6 اس پلاس اپل و نیز سیستم موبایل Mate S هوآوی شباهت خواهد داشت.

همچنین در گزارش ها آمده که Mi 5s به یکی از حسگرهای اثر انگشت فراصوتی کمپانی کوالکام مجهز خواهد بود. جالب است بدانید که پیش از رونمایی رسمی از Mi 5، منابع غیررسمی مدعی شده بودند که این دستگاه اولین موبایل شیائومی خواهد بود که به حسگر اثر انگشت فراصوتی مجهز می شود اما بدیهی است این موضوع حقیقت نداشت.

در گزارش مورد بحث اشاره ای به چیپست Mi 5s نشده است. نسل فعلی Mi 5 به همراه چیپست اسنپدراگون 820 عرضه شده و اگر شیائومی واقعا برنامه داشته باشد که ورژن ارتقایافته ای دیوایس خود را در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه کند، Mi 5s احتمالاً به همراه همان چیپست یا چیپست اسنپدراگون 823 که طی هفته های آتی به بازار می آید، به دست مشتریان می رسد. ضمناً اشاره شده Mi 5s شیائومی از 6 گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد.

در نهایت گفته شده که Mi 5s به دوربینی دوگانه در پشت مجهز است. طی ماه های اخیر، شایعات استفاده از دوربین دوگانه در اسمارت فون های مختلف به شدت بالا گرفته و گفته می شود بسیاری از موبایل های پریمیوم مانند آیفون 7 پلاس، از چنین سخت افزاری بهره مند خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی