ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Pantech با یک تلفن همراه اندرویدی جدید باز می گردد

پس از 20 ماه ایجاد تغییرات درون سازمانی و اتفاقات پی در پی، برند Pantech با یک تلفن همراه اندرویدی جدید به نام Sky IM-100 بازگشته است. این دستگاه با نمایشگر LCD به ابعاد 5.15 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

پس از 20 ماه ایجاد تغییرات درون سازمانی و اتفاقات پی در پی، برند Pantech با یک تلفن همراه اندرویدی جدید به نام Sky IM-100 بازگشته است. این دستگاه با نمایشگر LCD به ابعاد 5.15 اینچ و رزولوشن 1920 در 1080 قرار است تصاویر تهیه شده توسط پردازنده اسنپدراگون 430 را نمایش دهد.

Pantech IM-100 از دو گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و یک باتری 3000 میلی آمپری منبع قدرت آن خواهد بود. دستگاه چندان باریک نیست و 7.8 میلی متر قطر و 130 گرم وزن دارد.

Pantech-Sky-IM-100-and-Stone-BT-speakercharger

در حالی که سخت افزار اصلا و ابدا قدرتمند و درجه یک نیست، اما مثل همیشه، یک چرخ کوچک در کنار و پشت دستگاه قرار گرفته است. همانطور که از تصاویر پیداست طراحی این دستگاه تاکید بالایی بر قدرت های صوتی دستگاه دارد. دکمه چرخشی می تواند حتی در رابط کاربری هم عملکردی داشته باشد.

در کنار این تلفن همراه، کمپانی Pantech دستگاه اسپیکر بلوتوث و شارژر وایرلس Stone را هم عرضه می کند که تصویر آن در کنار تلفن مشخص است. عدد 100 در زبان کره ای، مشابه واژه «بازگشت» خوانده می شود و شاید به همین دلیل باشد که کمپانی Pantech، دستگاه خود را اینگونه نام گذاری کرده.

Sky IM-100 با قیمتی معادل 390 دلار و در مقیاس 300 هزار واحد تولید شده و در خارج از خاک کره عرضه نخواهد شد. بنابراین اگر علاقه مند به داشتن آن هستید، باید سفارش داده و آن را با قیمتی بالاتر تحویل بگیرید.

Pantech-Sky-IM-100-and-Stone-BT-speakercharger (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • انتقاد سازنده
    انتقاد سازنده | ۶ تیر ۱۳۹۵

    چه جالب. این کمپانی قدیمی هنوز هم هستش و داره تلفن تولید می کنه. از همون ابتدا هم طراحی های منحصر به فرد و رنگهای خاص داشت گوشیهاش و یادمه اکثر مدلهای قدیمی اون منشی تلفنی هم داشتن.

  • Morteza
    Morteza | ۳ تیر ۱۳۹۵

    در کل با مزه ست ولی به نظرم اون پیچ که خیلی غیرمتعارف هست با اون ظاهر خیلی ساده همخوانی نداره و باید یکم ظاهر کلی ش رو هم خاص تر میکرد

    • shahabkh
      shahabkh | ۳ تیر ۱۳۹۵

      عزیزم نکته همون پیچ هستش دیگه اگه اونو حذفش کنی پشتش شبیه سری زد سونی میشه

  • shahabkh
    shahabkh | ۳ تیر ۱۳۹۵

    به کاربردن یه حلقه تو گوشی اولش به نظر ایده ی خوبی نمیاد اما این گوشی واقعا قشنگه مخصوصا اینکه اون اسپیکر رو هم داشته باشی . یه جورایی با هم ست هستن.

مطالب پیشنهادی