ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برند vibe لنوو
تکنولوژی

موبایل Vibe C2 لنوو احتمالاً در نقش نسل بعدی Moto E موتورولا ظاهر خواهد شد

اگرچه لنوو اخیراً اعتراف کرد که خرید Motorola Mobility آن طور که باید و شاید نتیجه نداده اما این کمپانی کماکان قصد دارد محصولات مختلف تحت برند موتورولا را در خاک ایالات متحده و دیگر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

اگرچه لنوو اخیراً اعتراف کرد که خرید Motorola Mobility آن طور که باید و شاید نتیجه نداده اما این کمپانی کماکان قصد دارد محصولات مختلف تحت برند موتورولا را در خاک ایالات متحده و دیگر کشورهای جهان عرضه کند. در حال حاضر گفته می شود لنوو قصد دارد بزودی اسمارت فون جدیدی به نام Vibe C2 عرضه کند که حداقل دو نسخه با شماره مدل های XT1700 و XT1706 خواهد داشت.

اما نکته جالب توجه این است که شماره مدل های برگزیده شده برای Vibe C2، به شکلی غیرقابل انکار به شماره مدل هایی که معمولاً موبایل های موتورولا با آنها عرضه می شوند شباهت دارد. برای مثال موبایل اصلی Moto E با شماره مدل XT1021 عرضه شد و نسخه های مختلف نسل دوم این محصول نیز شماره مدل هایی از قبیل XT1511 ،XT1527 ،XT1505 و XT1524 داشتند.

شباهت بسیار زیاد موبایل های Moto E و موبایل عرضه نشده Vibe C2 از منظر شماره مدل هایشان، سبب شده بسیاری گمانه زنی کنند که لنوو اسمارت فون جدیدش را به عنوان نسل بعدی Moto E در برخی از مناطق خاص معرفی خواهد کرد. با این حال انتظار می رود که این تلفن هوشمند در بازار کشورهایی مانند چین کماکان با نام Vibe C2 معرفی شود.

می توان پیش بینی کرد که دستگاه مورد بحث، مدلی اقتصادی خواهد بود و به همراه پنل نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p عرضه خواهد شد و از چیپست MT6735P مدیاتک بهره خواهد برد. Vibe C2 ظاهرا به 1 گیگابایت حافظه رم و 8 یا 16 گیگابایت حاظفه داخلی مجهز بوده و از وای فای و اتصال LTE نیز پشتیبانی می کند. ضمناً دوربین اصلی و سلفی دستگاه مورد اشاره به ترتیب به سنسورهایی 8 و 5 مگاپیکسلی مجهز خواهند بود. از دیگر مشخصات دستگاه می توان به باتری 2750 میلی آمپر ساعتی هم اشاره نمود. Vibe C2 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما احتمالاً امسال ابتدا راه خود را به بازار اروپای شرقی باز می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی