ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با کیس محافظ HandL به راحتی موبایل خود را در یک دست نگه دارید

با بزرگتر شدن ابعاد تلفن های هوشمند در چند سال اخیر، کار کردن و حتی نگه داشتن آنها با یک دست تا حدود زیادی مشکل شده است. شرکت هایی چون سامسونگ برای حل مشکل کار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

با بزرگتر شدن ابعاد تلفن های هوشمند در چند سال اخیر، کار کردن و حتی نگه داشتن آنها با یک دست تا حدود زیادی مشکل شده است. شرکت هایی چون سامسونگ برای حل مشکل کار کردن با یک دست راهکارهایی از جمله کوچک کردن اختیاری محتوای تصویر را برای کاربر خود در نظر گرفته اند. اما هنوز هم در دست نگه داشتن یک موبایل ۵ اینچی و بالاتر از آن، کار چندان راحت و ایمنی نیست. در اینجاست که ایده ای چون HandL به نظر مفید می رسد؛ یک کیس محافظ که با داشتن قطعه ای اضافه در پشت، نگه داشتن یک دستی موبایل را بسیار ساده تر و ایمن تر می کند.

آلن هرش (Allen Hirsch) طراح این کیس هدف از افزودن زبانه پشتی را امکان استفاده ایمن از موبایل با یک دست و امکان انجام کارهای دیگر به صورت همزمان عنوان کرده است. او روش های مختلفی را در ذهن خود تصور کرده بود و حتی نمونه های اولیه ای نیز از آن ساخت، اما در نهایت به طرح فعلی HandL رسید.

زبانه انعطاف پذیر در بخش پشتی این کیس علاوه بر کارکرد اصلی خود به عنوان نگهدارنده موبایل، می تواند به عنوان یک پایه نگهدارنده یا استند عمل کرده و کمک کند تا موبایل خود را به صورت ایستاده روی میز قرار دهید. علاوه بر این، قابلیت چرخش این زبانه امکان آن را فراهم می کند که بتوانید تلفن هوشمند خود را در دو حالت افقی و عمودی در دست نگه دارید.

کیس محافظ HandL در حال حاضر با قیمت ۵۰ دلاری برای گلکسی نوت ۳ و ۴ سامسونگ و آیفون ۶، آیفون ۶s و ورژن های پلاس آنها قابل تهیه است.

HandL-smartphone-case

HandL-smartphone-case-3

HandL-smartphone-case-4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی