ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

روشن ماندن دائمی صفحه نمایش برای دسترسی به ساعت و تقویم با اپلیکیشن Always on Display

از زمانی که قابلیت Always on Display در پرچمداران جدید سامسونگ و ال جی معرفی شد، بسیاری از توسعه دهندگان اندروید تلاش کردند تا با ساخت اپلیکیشن های شخص ثالث امکان تجربه این قابلیت را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

از زمانی که قابلیت Always on Display در پرچمداران جدید سامسونگ و ال جی معرفی شد، بسیاری از توسعه دهندگان اندروید تلاش کردند تا با ساخت اپلیکیشن های شخص ثالث امکان تجربه این قابلیت را به موبایل های دیگر هم بیاورند.

قابلیت یادشده با کمترین مصرف باتری، صفحه نمایش گجت را همیشه روشن نگه می دارد تا کاربر بتواند بدون نیاز به باز کردن آن به اطلاعاتی مثل وضعیت باتری و ساعت و تقویم به طور دائمی از روی نمایشگر دسترسی داشته باشد.

در میان خیل انبوه شبیه سازهای پر از باگ و ایراد قابلیت Always on Display در گوگل پلی، ساخته تیم FayaX که امروز به شما معرفی می کنیم نسبت به نمونه های دیگر عملکرد بهتری از خود به نمایش می گذارد.

Always on 2

با نصب و فعالسازی این اپلیکیشن، هر بار که صفحه نمایش موبایل را قفل می کنید سایه کم رنگی از ساعت، درصد باتری و تقویم را روی آن مشاهده خواهید کرد. به لطف امکانات شخصی سازی خوب اپلیکیشن، کلیه این محتوا قابل تغییر هم هستند.

به عنوان مثال می توانید تقویم را از روی صفحه بردارید و فقط به یک ساعت و آیکن باتری بسنده کنید، یا اینکه رنگ تک تک اجزای صفحه را تغییر دهید، آنها را در صفحه جابجا کرده یا فونت دلخواه تان برای نمایش آنها را برگزینید.

به غیر از این، اپلیکیشن امکانات اضافه ای برای تسلط بهتر بر این حالت هم در اختیارتان داده. از جمله این امکانات می توان به تنظیم دستی روشنایی صفحه، فعالسازی خودکار در صورت قرار دادن موبایل در جیب، نمایش در حالت افقی و پشتیبانی از دابل تپ برای روشن شدن صفحه (برای موبایل های فاقد این قابلیت) اشاره کرد.

با وجود این امکانات اما عدم پشتیبانی از نوتیفیکیشن ها را باید یکی از نقاط ضعف این اپلیکیشن بدانیم. وقتی که نوتیفیکیشنی از راه برسد آیکنی در صفحه Always on برای اطلاع رسانی آن نمی بینید. اما از آنجا که اپلیکیشن مذکور هنوز در فاز بتاست، احتمالش هست که چنین قابلیتی در بروزرسانی های بعدی به آن اضافه شود.

Always on Display رایگان است، حافظه رم را درگیر خود نمی کند و مصرف باتری ناچیزی هم دارد، ولی در عین حال احتیاج شما به باز و بسته کردن مکرر قفل صفحه موبایل برای چک کردن تقویم و ساعت را به میزان زیادی کاهش می دهد. این اپلیکیشن را می توانید همین حالا از گوگل پلی دانلود کنید.

توصیه می کنیم که برای عملکرد درست و صحیح اپ، پیش از شروع استفاده از آن یکبار موبایل خود را ری استارت نمایید.

Always on Display

Always on Display

سازنده: FayaX قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۵ تیر ۱۳۹۵

    فقط به درد گوشی های با نمایشگر سوپر امولد می خوره!!! پنل های دیگه شارژ می خوره... با اینکه پنل گوشی من سوپر امولده اما برنامه درست کار نمیکنه پاکش کردم ☺

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی