ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، 18 میلیون دستگاه به بازار عرضه کرده است

بنابر گزارش اتحادیه اسمارت فون های چینی، شیائومی در سه ماه گذشته میزان عرضه موبایل های هوشمندش را به شکلی فوق العاده افزایش داده و در هر ماه، 6 میلیون دستگاه به بازار تزریق کرده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

بنابر گزارش اتحادیه اسمارت فون های چینی، شیائومی در سه ماه گذشته میزان عرضه موبایل های هوشمندش را به شکلی فوق العاده افزایش داده و در هر ماه، 6 میلیون دستگاه به بازار تزریق کرده که مجموع آنها طی سه ماهه دوم 2016، به 18 میلیون واحد می رسد.

با توجه به این آمار، کمپانی شیائومی که سال 2015 بیشترین سهم از بازار کشور چین را در اختیار داشت، کماکان در حفظ جایگاه خود موفق بوده و مضاف بر آن، میزان عرضه محصولاتش را در سه ماهه دوم سال جاری میلادی افزایش داده است؛ مسئله ای که از کنار زدن مشکلات پیشین از سوی این کمپانی چینی حکایت دارد.

بعد از آنکه «لی جون» (Lei Jun) مدیریت عاملی شیائومی را برعهده گرفت، میزان تولیدات کمپانی و به خصوص موبایل Mi 5 تا حد قابل توجهی افزایش یافت و شیائومی می توانست در هر ماه، نزدیک به 700 هزار واحد از این اسمارت فون را تولید نماید. سپس کمپانی Inventec وارد صحنه شد و این رقم به یک میلیون واحد در ماه رسید.

در سه ماهه اخیر، شیائومی توانسته درآمد خوبی از فروش موبایل های Redmi 3S به دست آورد و البته Mi 5 نیز بالاخره در دسترس عموم قرار گرفت. در همین حال شیائومی مشغول برنامه ریزی برای عرضه دو موبایل Mi 5s و Mi Note 2 نیز هست که مطمئناً افزایش تولیدات این کمپانی چینی می تواند به تزریق واحدهای بیشتری از آنها به بازار منجر شود. حال باید دید که با عرضه این دو موبایل، شیائومی روش سنتی فروش موبایل هایش را کنار گذاشته و قادر به ارائه واحدهایی متناسب با تقاضای مردم هست یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی