ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک بزودی فیلترهای تصویری اپلیکیشن MSQRD را به پلتفرم ویدیویی Live خود می آورد

فیسبوک امسال برنامه هایی اساسی برای گسترش و بهبود پلتفرم ویدیویی Live خود دارد و می خواهد کارش را با پشتیبانی از اپلیکیشن تعویض چهره MSQRD آغاز کند. طی هفته های آتی، کاربران می توانند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

فیسبوک امسال برنامه هایی اساسی برای گسترش و بهبود پلتفرم ویدیویی Live خود دارد و می خواهد کارش را با پشتیبانی از اپلیکیشن تعویض چهره MSQRD آغاز کند. طی هفته های آتی، کاربران می توانند از طریق اپ MSQRD به فیسبوک مرجعه کرده و در هنگامی که مشغول ضبط ویدیو هستند، از ماسک ها و فیلترهایی شبیه به قابلیت مشابه اسنپچت استفاده نمایند.

فیسبوک در ماه مارس، استارتاپ Masquerade که توسعه MSQRD را برعهده داشته را خریداری کرد تا به گفته یکی از سخنگویان این شبکه اجتماعی، «تجربه ویدیویی فیسبوک را بهبود بخشد». خبر ادغام MSQRD نیز روز گذشته توسط «فیجی سیمو» (Fidji Simo) مدیر محصولات فیسبوک در کنفرانس VidCon واقع در کالیفرنیا اعلام شد.

از یک نظر، حرکت اخیر فیسبوک را می توان در راستای نبرد این شبکه اجتماعی با اسنپچت بر سر پلتفرم های ویدیویی و پیام رسانی دانست. سال گذشته، اسنپچت استارتاپ Looksery که در زمینه تشخیص چهره فعالیت دارد تا خریداری نمود تا استوری مختص به خود راه اندازی کند و این استارتاپ در توسعه تکنولوژی تعویض چهره به اسنپچت یاری رساند که شباهتی کامل به MSQRD دارد.

هدف غایی اسنپچت این است که عملکرد ویدیوهای ضبط شده یا در حال استریم که فیلترهای تصویری روی آنها اعمال می شود را تا حد ممکن، پویاتر سازد. با توجه به اینکه لنزهای سلفی اسنپچت فروش و موفقیت بسیار زیادی داشته لند، جای تعجب ندارد که فیسبوک آنقدر سریع وارد عمل شده تا تکنولوژی MSQRD را به پلتفرم Live خود بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amin Ak
    Amin Ak | ۴ تیر ۱۳۹۵

    فیسبوک بهترین شبکه اجتماعیه ! ای کاش از فیلتر در بیاد ! ? ? ?

مطالب پیشنهادی