ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی OnePlus 3 میزان تعمیرپذیری آن را به نمایش می گذارد [تماشا کنید]

شاید کنار گذاشتن قاب های قابل تعویض در موبایل OnePlus 3 اندکی ناامیدکننده بود اما جایگزینی این کاورها با بدنه آلومینیومی سبب نشده تا تیم FoneArena از کالبدشکافی آخرین موبایل کمپانی چینی منصرف شوند. این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

شاید کنار گذاشتن قاب های قابل تعویض در موبایل OnePlus 3 اندکی ناامیدکننده بود اما جایگزینی این کاورها با بدنه آلومینیومی سبب نشده تا تیم FoneArena از کالبدشکافی آخرین موبایل کمپانی چینی منصرف شوند. این تیم به تازگی ویدیوی کالبدشکافی OnePlus 3 را منتشر کرده که چگونگی طراحی موبایل و نیز میزان تعمیرپذیری آن را نمایان می کند.

شخص داخل ویدیو کار خود را با باز کردن پیچ های پایینی آغاز می کند که درب پشتی دستگاه را به بدنه وان پلاس 3 متصل ساخته اند. در ویدیو گفته می شود که قاب پشتی، همانطور که کمپانی وعده اش را داده بود، واقعاً از آلومینیوم ساخته شده و مثل برخی دیگر از اسمارت فون ها، در آن از مواد پلاستیکی بهره گرفته نشده است.

روند کالبدشکافی بسیار روان دنبال می شود و به نظر می رسد مشکل زیادی در باز کردن و جداسازی اجزای مختلف وان پلاس 3 وجود ندارد. بنابراین اگر از آن دسته افرادی به شمار می روید که مشکلی با از بین رفتن گارانتی موبایل خود نداشته و از تجربیاتی در این زمینه برخودار هستند، احتمالاً تعمیر دستگاه برایتان امری دشوار نخواهد بود.

در مجموع FoneArena امتیاز 7.5 از 10 را در زمینه تعمیرپذیری به وان پلاس 3 داده و می گوید که تمام اجزای داخلی به شکلی ساده از یکدیگر جدا شده و مشکلی با جایگزینی آنها بعد از باز کردن قاب پشتی وجود ندارد. در ادامه ویدیوی تعمیرپذیری وان پلاس قابل مشاهده است، اما اگر از اپلیکیشن دیجیاتو استفاده می نمایید، برای مشاهده ویدیو به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • daroghe
    daroghe | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    عالی.دیجیاتو بست فون آنباکسینگ اختصاصیشو گذاشته.اونم بذار تو سایت.تو آپارات هست.

  • علی
    علی | ۴ تیر ۱۳۹۵

    مرسی خیلی خوب بود لطفا ویدیو و گزارش راجب مصرف باتری وان پلاس 3و اطلاعات بیشتر آخه خیلی مثل من می خوان این گوشی رو تهیه کنند

مطالب پیشنهادی