ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رقم خرید سازنده Clash of Clans مشخص شد؛ چینی ها 8.6 میلیارد دلار پرداخت کردند

چند روز پیش گزارشی از سوی Wall Street Journal به دست رسید که نشان می داد شرکت Tencent به زودی با خرید سهام سوپرسل، سازنده عناوین بسیار معروف کلش رویال و کلش آو کلنز، به مالک جدید ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

چند روز پیش گزارشی از سوی Wall Street Journal به دست رسید که نشان می داد شرکت Tencent به زودی با خرید سهام سوپرسل، سازنده عناوین بسیار معروف کلش رویال و کلش آو کلنز، به مالک جدید این کمپانی تبدیل خواهد شد. اکنون جزییات جدیدی از متن قرار داد آن ها به دست رسیده که نشان می دهد رقم پرداخت شده برای سوپرسل بالاتر چیزی بود که خیلی ها فکر می کردند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، Tencent  با پرداخت 8.6 میلیارد دلار توانسته 84.3 درصد از سهام سازنده کلش آو کلنز را به دست آورده و به مالک جدید سوپرسل تبدیل شود. بزرگی این رقم را زمانی بهتر می توانیم درک کنیم که بدانیم اکتیویژن برای خرید King Digital Entertainment، سازنده عنوان بسیار محبوب Candy Crush، مبلغ 5.9 میلیارد دلار را پرداخت کرد.

بد نیست بدانید مالک قبلی سوپرسل، شرکتی ژاپنی با نام SoftBank بود که 71 درصد از سهام این شرکت را در اختیار داشت. آن ها به خاطر پرداخت بدهی های خود مجبور می شوند تا درصد زیادی از سهامشان در سوپرسل را به فروش برساند. Tencent هم مالک محصولات محبوبی مانند League of Legends و WeChat هست. باید ببینیم عملکرد مثبت این شرکت چینی در بازار اپلیکیشن های آنلاین موبایل، چه تاثیری روی سوپرسل خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آرش امیری
    آرش امیری | ۴ تیر ۱۳۹۵

    تو دیجیاتو از justify استفاده نمیشه ؟!

مطالب پیشنهادی