ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات تازه ای از نکسوس جدید موسوم به Sailfish منتشر شد

کمپانی تایوانی اچ تی سی امسال قرار است دو نکسوس جدید برای گوگل ساخته و در همین سال 2016 نیز روانه بازار کند. آخرین بار که در مورد این دو دستگاه شنیده بودیم باز می ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

کمپانی تایوانی اچ تی سی امسال قرار است دو نکسوس جدید برای گوگل ساخته و در همین سال 2016 نیز روانه بازار کند. آخرین بار که در مورد این دو دستگاه شنیده بودیم باز می گردد به زمانی که اطلاعات منتشر شده، به اسنپدراگون 821 برای یکی از این موبایل ها یا Marlin اشاره داشتند.

اما این بار می خواهیم از Sailfish صحبت کنیم، دستگاهی که احتمالا قرار است جایگزین نکسوس 5X شود و یک میان رده قوی و پر قدرت است. طبق اطلاعات جدید، این تلفن همراه از نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 بهره می برد.

در زیر نمایشگر، یک سی پی یو 4 هسته ای با سرعت پردازش 2.0 گیگاهرتز قرار گرفته و 4 گیگابایت حافظه رم، در اجرای روان اندروید بعدی کمک می کند. مدل پایه این دستگاه حافظه 32 گیگابایتی خواهد داشت و دو دوربین 12 و 8 به ترتیب در قسمت پشتی و جلویی دستگاه تعبیه شده است.

همانند نکسوس 5X، این دستگاه هم از سنسور اثر انگشت و پورت یو اس بی تایپ سی بهره مند خواهد بود. باتری 2770 میلی آمپری، اتصال بلوتوث 4.2، اسپیکر انتهایی و جک هدفون 3.5 میلی متری نیز از دیگر مشخصه های سخت افزاری سیستم است.

در کنار این موبایل، اچ تی سی در حال تولید تلفنی با نمایشگر 5.5 اینچی است که احتمالا چیپ مجتمع اسنپدراگون 821 روی آن قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امین
    امین | ۴ تیر ۱۳۹۵

    نکسوس ساخته دست اچ تی سی... چه شووود من ک بی صبرانه منتظرشم

مطالب پیشنهادی