ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل فروش نمایشگرهای Thunderbolt را متوقف می کند

کمپانی اپل به تازگی اعلام کرده که قصد دارد بعد از گذشت 5 سال، فروش نمایشگرهای Thunderbolt را متوقف کند. اهالی کوپرتینو که این خبر را طی بیانیه ای به وب سایت TechCrunch اعلام نموده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

کمپانی اپل به تازگی اعلام کرده که قصد دارد بعد از گذشت 5 سال، فروش نمایشگرهای Thunderbolt را متوقف کند. اهالی کوپرتینو که این خبر را طی بیانیه ای به وب سایت TechCrunch اعلام نموده اند اند، دلیلی برای اتخاذ تصمیم خود در قبال توقف فروش نمایشگرهای 27 اینچی مورد اشاره ارائه نکرده اند.

با این حال، اپل گفته که در حال حاضر موجودی محدودی در فروشگاه ها باقی مانده که بعد از اتمام آنها، دیگر امکان خرید نمایشگرهای Thunderbolt وجود نداشته و کاربران می توانند از محصولات کمپانی های شخص ثالث استفاده نمایند.

چنین تصمیمی از سوی ساکنین کوپرتینو چندان دور از ذهن نبود. اگر ساده به موضوع نگاه کنیم، تکنولوژی نمایشگرهای Thunderbolt بسیار قدیمی شده و این روزها با پرداخت 999 دلار می توان مانیتورهایی 4K یا Quad HD تهیه نمود که معمولاً از پورت Thunderbolt هم بهره می برند.

سوالی که باقی می ماند آن است که حرکت بعدی اپل چه خواهد بود. این کمپانی هنوز برنامه های خود را به صورت دقیق مشخص نکرده اما مطمئناً یکی از گزینه های اصلی آنها کنار گذاشتن تجارت مانیتور و سپردن آن به دست شرکت هایی است که قیمت هایی رقابتی تر برای محصولات خود در نظر می گیرند. اما مضاف بر این، احتمال دارد که فروش مانیتورهای فعلی متوقف شده باشد تا محصولاتی جدید به همراه Thunderbolt 3 جایگزین شان شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی