ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام بخش جدیدی برای پیشنهاد ویدئو به کاربران راه اندازی کرد

اینستاگرام به تازگی بخش جدیدی در اپلیکیشن خود راه اندازی کرده که با وجود آن می توانید مطمئن باشید که هیچ گاه گشت و گذار در محیطش برایتان کسل کننده نخواهد شد. بخش جدید یک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

اینستاگرام به تازگی بخش جدیدی در اپلیکیشن خود راه اندازی کرده که با وجود آن می توانید مطمئن باشید که هیچ گاه گشت و گذار در محیطش برایتان کسل کننده نخواهد شد. بخش جدید یک کانال ویدئویی به نام Picked for You است که می توانید آن را در انتهای تب اکسپلور پیدا کنید.

با ارائه این قابلیت در اینستاگرام از این پس هر بار که بخش اکسپلور را باز کنید، ویدئوهایی بسته به علاقه مندی هایتان به شما پیشنهاد می شود. به عنوان مثال این ویدئوها می توانند در حوزه سفال گری، تزئین کیک، ویدئوهای خنده دار یا ده ها مورد متنوع دیگر باشند.

به گفته تیم اینستاگرام، طی شش ماه گذشته ویدئوها در این شبکه اجتماعی به میزان 150 درصد رشد داشته اند. به همین خاطر فیسبوک اخیرا تمرکز ویژه ای را بر گسترش و ارتقای محتوای ارائه شده در کانال های ویدئویی این شبکه اجتماعی اختصاص داده تا در آینده بتواند از همین طریق به درآمدزایی بپردازد.

اضافه شدن بخش ویدئوهای پیشنهادی مطمئنا موضوعی است که کاربران از آن استقبال خواهند کرد، هر چند این بخش جدید فعلا در اختیار گروه محدودی از کاربران آمریکایی اینستاگرام قرار گرفته و هنوز مشخص نیست که چه موقع دیگر کاربران این شبکه اجتماعی از سراسر دنیا می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی