ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند شیائومی
تکنولوژی

دسته بندی «ساعت های هوشمند» به وبسایت رسمی شیائومی افزوده شد

شاید بسیاری تصور کنند که کمپانی شیائومی تنها به تولید تلفن های هوشمند مشغول است، اما در واقع این شرکت طیف وسیعی از محصولات حوزه فناوری را تولید می کند. مدت مدیدی است که شایعات فراوانی در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ تیر ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰

شاید بسیاری تصور کنند که کمپانی شیائومی تنها به تولید تلفن های هوشمند مشغول است، اما در واقع این شرکت طیف وسیعی از محصولات حوزه فناوری را تولید می کند. مدت مدیدی است که شایعات فراوانی در خصوص اولین ساعت هوشمند تولیدی شیائومی به گوش می رسد. حالا به نظر می آید که دیگر فاصله چندانی با رونمایی از این محصول نداریم، چرا که به تازگی دسته ای جدید از محصولات با عنوان «ساعت های هوشمند» به وبسایت رسمی این شرکت افزوده شده است.

البته هنوز هیچ محصولی در این دسته بندی اضافه نشده، اما به طور قطع این نشان از نزدیک بودن زمان معرفی آن دارد. ضمن این که این نوید را می دهد که به زودی اطلاعات و حتی تصاویر تازه ای در خصوص ساعت هوشمند شیائومی در فضای اینترنت منتشر خواهد شد.

گفته می شود شیائومی تولید ساعت هوشمندش را به شریک سخت افزاری قدیمی خود Huami سپرده است. این شرکت پیش از نیز دیگر پوشیدنی های هوشمند شیائومی از جمله Mi band را تولید کرده است.

به طور قطع Mi Watch طبق فرمول همیشگی شیائومی، با قیمتی بسیار رقابتی و مشخصاتی جالب توجه روانه بازار خواهد شد. ضمن این که هنوز سیستم عامل این ساعت هوشمند مشخص نشده. گرچه احتمال حضور اندروید ویر بیش از سایر گزینه ها چون سیستم عامل اختصاصی یا تایزن است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omidiato
    omidiato | ۴ تیر ۱۳۹۵

    دیجی یه بررسی بزا حال کنیم.بررسی موبایل نه ماشین.....

مطالب پیشنهادی