ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلیغات اپل
تکنولوژی

احتمال عرضه آیفون ۷ با ماژول دوبین بزرگ تر از نسل کنونی

دیگر عادت کرده ایم که هر هفته یک شایعه و تصویر جدید از آیفون بعدی اپل در فضای مجازی منتشر شود. حالا می توانید به شایعاتی چون پشتیبانی از دو سیمکارت، مدل مجهز به حافظه داخلی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

دیگر عادت کرده ایم که هر هفته یک شایعه و تصویر جدید از آیفون بعدی اپل در فضای مجازی منتشر شود. حالا می توانید به شایعاتی چون پشتیبانی از دو سیمکارت، مدل مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حذف پورت هدفون، بهره مندی از یک دوربین تازه با سنسوری بزرگ را نیز بیافزاید. این شایعه از آنجا اهمیت دارد که تصویری نیز برای اثبات درستی شایعه جدید وجود دارد.

iphone-7-back-weibo

گرچه نمی توان صحت تصویر فوق را به طور قطعی تایید نمود، اما اگر آیفون ۷ از چنین سنسور بزرگی برخوردار باشد، بدون شک از لحاظ تعداد پیکسل ها و توانایی تصویربرداری در نور کم، شاهد پیشرفت شگرفی نسبت به نسل های پیشین خواهیم بود.

با توجه به آن که پیش از این تصاویری از بدنه پشتی آیفون با دوربین دوگانه به بیرون درز کرده بود، این احتمال مطرح می شود که شاید اپل بخواهد نسخه 4.7 اینچی تلفن هوشمند خود را در دو مدل به بازار عرضه کند. البته بعید هم نیست که دوربین دوگانه مختص نسخه بزرگتر یعنی پلاس باشد.

در هر حال انتظار می رود که هر دو مدل آیفون ۷ از دو سیمکارت پشتیبانی کنند. ضمن این که با وجود اخبار و شایعات فراوان، هنوز هم نمی توان در مورد حضور یا عدم حضور درگاه هدفون 3.5 اینچی در این تلفن های هوشمند با قاطعیت اظهار نظر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza.M
    Alireza.M | ۵ تیر ۱۳۹۵

    دیجیاتو به دنبال دیدن و نشان دادن چشم انداز بزرگ آینده است. به جای اینکه با پرداختن به خبرهای زودگذر و کم اثر وقت مردم را بگیریم، ترجیح می دهیم مطالبی ایده ساز تهیه کنیم که مخاطبین را از غریبگی با دنیای پر شتاب امروزی، بیرون آورند.

مطالب پیشنهادی