ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماشین لباسشویی AddWash سامسونگ وارد بازار ایران شد

شهریور ماه سال گذشته بود که سامسونگ در رویداد IFA از یک ماشین لباس شویی با نام AddWash پرده برداشت. حال نماینده سامسونگ در ایران خبر می دهد که این ماشین لباس شویی، به بازار کشورمان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

شهریور ماه سال گذشته بود که سامسونگ در رویداد IFA از یک ماشین لباس شویی با نام AddWash پرده برداشت. حال نماینده سامسونگ در ایران خبر می دهد که این ماشین لباس شویی، به بازار کشورمان راه پیدا کرده و در همین رابطه، جهت آشناسازی بیشتر کاربران با این دستگاه، یک بیانیه خبری برای دیجیاتو ارسال کرده است. در ادامه، متن نگارش شده از سوی سامسونگ را مطالعه می فرمایید.

برای همه دست کم یک بار پیش آمده است؛ اینکه بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی، متوجه شوید لباسی که فردا می‌خواهید آن را بپوشید، به شستشو نیاز دارد. این تصویر آشنایی است برای همه کسانی که کارهای خانه را‌ انجام می‌دهند. شرکت سامسونگ الکترونیکس با توجه به همین دغدغه، ماشین لباس‌شویی AddWash را معرفی کرده که افزودن لباس‌های شسته‌شده یا مواد نرم‌کننده را در میانه روند شستشو ممکن می‌کند.

دیگر نگران جا ماندن لباسها نباشید

در پژوهشی که سامسونگ درباره بازار مصرف‌کنندگان ماشین لباسشویی انجام داده، برای چیزی حدود 95 درصد مصرف‌کنندگان آمریکایی (و حدود 90 درصد مصرف‌کنندگان اروپایی) پیش آمده که بعد از روشن کردن دستگاه نیاز داشته‌اند تا لباس‌های جدیدی به ماشین لباس‌شویی اضافه کنند. سامسونگ برای حل این نگرانی راه‌حلی راحت اندیشیده و ماشین لباسشویی نوآورانه AddWash را تولید کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در میانه کار دستگاه، لباس‌های جامانده را به آن اضافه کنند.

لباس‌شویی AddWash یک در اضافه دارد که در بالای در اصلی قرار گرفته و از طریق آن می‌‌توان به سادگی، لباس‌های جامانده یا مواد شوینده را به دستگاه اضافه کرد. این کار به سادگی فشردن دکمه توقف دستگاه، اضافه کردن لباس و زدن دوباره دکمه شروع انجام می‌شود. همچنین ظرفیت این در دوم، به اندازه‌ای است که از طریق آن می‌توان یک ژاکت یا شلوار جین را وارد دستگاه کرد.

شستشوی حرفه‌ای با نفوذ به تار و پود لباس

3 (2)-w800

لکه‌هایی که بعد از شستشو روی لباس‌ها باقی می‌مانند، یکی از مسائل کسانی است که از ماشین لباس‌شویی استفاده می‌کنند. برخی از این لکه‌ها به علت حل نشدن مواد شوینده داخل آب، ‌روی لباس‌ها باقی می‌مانند که سامسونگ این دغدغه را با استفاده از فناوری Eco Bubble در ماشین‌های لباس‌شویی AddWash از بین برده است.

این فناوری، مواد شوینده را در آب حل کرده و با استفاده از هوا، تولید حباب می‌کند که سرعت نفوذ آن‌ها به پارچه 40 بار بیشتر از ترکیب آب و صابون معمولی است و مواد شوینده را به تمام تار و پود پارچه می‌رساند. این فناوری، عمل آب‌کشی را نیز راحت‌تر می‌کند تا دیگر هیچ لکه‌ای روی لباس‌ها باقی نماند. همچنین فناوری Eco Bubble با استفاده از آب سرد به جای آب گرم، با حفظ کیفیت شستشو، مصرف انرژی را نیز به میزان قابل‌توجهی، پایین می‌آورد.

شستشوی کامل‌، تنها در 59 دقیقه

زمان، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که زندگی شهرنشینان را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ عاملی که بسیاری از فعالیت‌های افراد به‌ناچار باید با آن سنجیده و هماهنگ با آن برنامه‌ریزی شود. به همین دلیل، سامسونگ نیز که به دنبال فراهم کردن یک سبک‌ زندگی راحت برای مصرف‌کنندگان است، محصول جدید خود را با فناوری‌های نوآورانه‌ای ازجمله Super Speed تولید کرده است.

به کمک این ویژگی، می‌توان شستشوی روزانه را ظرف تنها یک ساعت، به شکلی سریع‌تر و مؤثرتر انجام داد. این فناوری قادر است تا عمل شستشو را بدون کاهش کیفیت نسبت به شستشوی معمول، در مدت زمان کمتری انجام دهد.

آسایش بیشتر در خانه‌ای هوشمند

1 (2)-w800

امروزه هوشمند شدن فقط منحصر به گوشی‌های تلفن نیست و تلفن‌های همراه در حال تبدیل شدن به ابزارهایی برای کنترل دیگر وسایل هستند. سامسونگ نیز در این زمینه پیشگام است و اینترنت اشیاء را به‌طور جدی پیگیری می‌کند. سامسونگ در AddWash نیز از این موضوع غافل نشده و امکان کنترل ماشین لباس‌شویی را از راه دور و به کمک تلفن‌های هوشمند، میسر کرده است.

با نصب تنها یک اپلیکیشن ساده و با استفاده از اینترنت، کاربران قادر خواهند بود تا حتی زمانی که در خانه نیستند، ماشین لباس‌شویی را برای شروع شستشو روشن کنند، آن را خاموش کنند یا مراحل شستشو را زیر نظر داشته باشند.

همچنین از طریق این اپلیکیشن، اعلان‌هایی نظیر پایان یک دور شستشو،‌ زمان باقی‌مانده و اطلاعاتی از این دست به اطلاع کاربر می‌رسد تا حتی زمانی که او در خانه حضور ندارد نیز بتواند کارهای داخل خانه را مدیریت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hector_k2
    hector_k2 | ۵ تیر ۱۳۹۵

    قیمتشم مینوشتید خیلی خوب بود !!

  • Godzilla
    Godzilla | ۵ تیر ۱۳۹۵

    قیمت اینا چنده؟!؟ ، قیمت این چیزارو هم بزارید بفهمیم چه قیمتن

مطالب پیشنهادی