ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Documents 5؛ اپلیکیشنی برای مطالعه اسناد، مدیریت دانلودها و تبادل فایل با وای فای در iOS

کاربران iOS سالهاست که به محدودیت های این سیستم عامل عادت کرده اند، محدودیت هایی مثل عدم دسترسی مستقیم به فایل های حافظه و نبود یک دانلود منیجر مستقل که برای کاربران اندروید مسائلی بسیار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

کاربران iOS سالهاست که به محدودیت های این سیستم عامل عادت کرده اند، محدودیت هایی مثل عدم دسترسی مستقیم به فایل های حافظه و نبود یک دانلود منیجر مستقل که برای کاربران اندروید مسائلی بسیار ساده و پیش پا افتاده هستند.

با وجود این محدودیت ها اما کاربران آیفون و آیپد هم می توانند از طریق اپلیکیشن های شخص ثالث، به امکاناتی تقریبا شبیه به فایل منیجرها و دانلود منیجرهای اندرویدی دسترسی داشته باشند.

Documents 5 که امروز به شما معرفی می کنیم، به احتمال زیاد بهترین ابزار ممکن برای مدیریت فایل ها و دانلودها و همچنین تبادل محتوا میان iOS و رایانه محسوب می شود؛ ابزار رایگانی که با امکانات بی نظیرش بدون شک یکی از ضروری ترین اپلیکیشن هایی است که باید در آیفون و آیپدتان داشته باشید.

Documents 5 Two

Documents 5 در درجه اول یک فایل منیجر و مدیریت کننده ای قدرتمند برای دانلودهاست. با آن می توانید تمام محتوای مالتی مدیا (شامل آهنگ های آیتونز) و فایل های سند موجود در حافظه آیفون را به غیر از پخش و باز کردن در پوشه های جداگانه دسته بندی کرده و برای محافظت از آنها رمز بگذارید. ضمنا امکان فشرده سازی تک تک فایل ها در قالب زیپ هم در اختیارتان قرار گرفته.

Documents 5 یک مرورگر درون برنامه ای هم دارد که از آن می توانید به عنوان یک دانلود منیجر بهره ببرید. اپلیکیشن کلیه فایل های دانلودی (موزیک، ویدئو، فایل های سند) را می تواند برایتان باز کند، و نکته بسیار عالی اینکه دارای قابلیت ویرایش و علامت گذاری فایل های PDF هم هست.

اما بهترین و جذاب ترین کاربرد اپلیکیشن را باید امکان تبادل فایل میان iOS و رایانه با وای فای بدانیم. در بخش تنظیمات Documents 5 با فعالسازی گزینه Wifi Drive می توانید فایل های مالتی مدیا و اسناد را از طریق مرورگر میان آیفون و رایانه تان رد و بدل کنید.

برای دسترسی به این قابلیت لازم است که آیفون و رایانه شما به یک شبکه وای فای واحد متصل باشند. پس از اطمینان از این موضوع، حالا می بایست از تنظیمات وای فای iOS آدرس آی پی آیفون را کپی کرده و در نوار آدرس مرورگر وارد کنید تا امکان تبادل فایل برایتان فراهم شود.

همچنین با Documents 5 به آسانی می توانید فایل ها را از طریق iCloud و دیگر فضاهای ابری میان دستگاه های iOS مختلف همگام سازی کنید. به غیر از این، Documents 5 برای وبسایت هایی که در سافاری پشتیبانی نمی شوند هم می تواند جایگزین بسیار خوب و قابل اعتمادی باشد.

با امکاناتی که گفتیم، وجود Documents 5 در هر آیفون و آیپدی امری ضروریست. این اپلیکیشن فوق العاده کاربردی را می توانید به رایگان در دستگاه های iOS نصب کنید.

Documents 5

Documents 5

سازنده: Readdle قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 77 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amin K
    Amin K | ۵ تیر ۱۳۹۵

    من دارمش عاليه

    • Mohammad
      Mohammad | ۵ تیر ۱۳۹۵

      این اپ بهتره یا TDownloader؟

مطالب پیشنهادی