ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

موسس گوگل: سیلیکون ولی مکان مناسبی برای آغاز یک تجارت نیست

اگر به دنبال آن هستید تا استارتاپ نوپایی در یک محل کوچک مانند پارکینگ خانه تان تاسیس کنید، سیلیکون ولی مکان چندان مناسبی برای این کار نیست. چنین نظری را البته «سرگئی برین»، یکی از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

اگر به دنبال آن هستید تا استارتاپ نوپایی در یک محل کوچک مانند پارکینگ خانه تان تاسیس کنید، سیلیکون ولی مکان چندان مناسبی برای این کار نیست. چنین نظری را البته «سرگئی برین»، یکی از موسسین گوگل می دهد. وی باور دارد که بهتر است کارآفرینان، استارتاپ نوپای خود را در مکان دیگری تاسیس کنند تا فشار کمتری به آنها وارد گردد.

وی روز گذشته در بین سخنرانی اش در رویداد «Global Entrepreneurship Summit» گفت: « البته می دانم که این نظر، برخلاف آن چیزیست که تا کنون شنیده اید.»

در این بین خود گوگل در دانشگاه استنفورد شکل گرفت؛ جایی که میزبان رویداد یاد شده است. ولی آقای برین تاکید می کند که سیلیکون ولی برای استارتاپ های نوپا گران تر از حد تصور است.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: «در برخی زمان ها رونق خاصی در دنیای تکنولوژی وجود دارد و در همین برهه، هزینه های مختلف از جمله کرایه مکان، حقوق درخواستی، انتظاراتی که مردم و کارمندان از شما دارند... همه باعث می شود تا نتوانید تجارت اولیه خود را درست پیش ببرید. این در حالیست که در سایر بخش های جهان، مشکلات در این حد بزرگ نخواهند بود.»

وی در نهایت اشاره می کند که سیلیکون ولی «برای برداشتن قدم دوم» سکوی مناسبی است؛ آن هم زمانی که شروع مطلوبی داشته و توانسته اید توجهات را به سوی خود جلب نمایید. آقای برین در واقع اشاره می کند که سیلیکون ولی اکنون برای گسترش موقعیت ها مکان مناسبی است: «این محلیست که می توانید فرصت های خود را گسترش داده، سرمایه بیشتری جذب کرده و ریسک بالاتری را هم تجربه کنید.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسین
    حسین | ۶ تیر ۱۳۹۵

    پس فعلا یعنی نرم تو سیلیکون ولی استارت ام بزنم؟

  • پویا جباری ثانی
    پویا جباری ثانی | ۵ تیر ۱۳۹۵

    :apple:

مطالب پیشنهادی