ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حذف خودکار ویدیوهای خشونت آمیز توسط فیسبوک و یوتوب

رویترز گزارش می دهد که یوتوب، فیسبوک و سایر شرکت های بزرگ میزبان ویدیو، در حال کار روی سرویس هایی هستند که به شکل خودکار محتوای خشونت آمیز و تروریستی را شناسایی و حذف نماید. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

رویترز گزارش می دهد که یوتوب، فیسبوک و سایر شرکت های بزرگ میزبان ویدیو، در حال کار روی سرویس هایی هستند که به شکل خودکار محتوای خشونت آمیز و تروریستی را شناسایی و حذف نماید. تا کنون، سرویس های یاد شده به گزارش کاربران از ویدیوها اتکا می کردند و سپس کارمندان اقدام به حذف محتوای مورد نظر می نمودند.

شرکت های یاد شده عنوان نمی کنند که این سیستم چگونه کار می کند و آیا نیروی انسانی در آن دخیل است یا خیر اما رویترز می نویسد که چندین شخص آگاه و آشنا با این نوع تکنولوژی بیان کرده اند که ویدیوهای ارسالی با دیتابیسی از ویدیوهای خشونت آمیز (مانند گردن زدن) مورد مقایسه قرار می گیرد و در صورت نیاز حذف می شوند.

اینطور که پیداست، تکنولوژی مورد بحث ابتدا توسعه یافته بود تا شرکت های میزبان ویدیو، بتوانند از محتوای دارای کپی رایت حفاظت کرده و نمونه های دیگر از آن را حذف کنند اما اکنون برای حذف ویدیوهای خشونت آمیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتظار می رود که تکنولوژی حذف خودکار ویدیوهای خشونت آمیز در آینده نزدیک پیشرفت بیشتری داشته باشد و بتواند با دقت بالاتری موارد مختلف را بیابد. در آن زمان چنین شرکت هایی به شکل کامل بر همین تکنولوژی متکی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی