ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Speaky؛ اپلیکیشنی برای یادگیری زبان های جدید از طریق چت و گفتگو

از میان روش های متعدد یادگیری زبان های جدید، یکی دو سالی است که شیوه تبادل زبان (Language Exchange) به لطف اپلیکیشن های موبایل رونق فراوانی یافته و بسیاری از زبان آموزان برای یادگیری و تقویت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

از میان روش های متعدد یادگیری زبان های جدید، یکی دو سالی است که شیوه تبادل زبان (Language Exchange) به لطف اپلیکیشن های موبایل رونق فراوانی یافته و بسیاری از زبان آموزان برای یادگیری و تقویت زبان دلخواه شان به این روش مراجعه می کنند.

نمونه های موفق اپلیکیشن های تبادل زبان کم نیستند. اگر خاطرتان باشد سال گذشته در یکی از مطالب جعبه ابزار چند نمونه مشهور آنها مثل Lingua.ly و CoffeeStrap را با یکدیگر مرور کردیم.

Speaky که امروز معرفی می کنیم هم یکی از بهترین اپلیکیشن های تبادل زبانی است که می توانید در موبایل و مرورگر از آن استفاده کنید. مثل تمام اپلیکیشن های تبادل زبان دیگر، اسپیکی هم یک ابزار چت و گفتگو است تا از طریق آن بتوانید افراد مسلط به زبانی که خواهان آموختنش هستید را یافته و از طریق چت و کمک گرفتن از آنها زبان تان را تقویت کنید.

یادگیری زبان در اپلیکیشن اسپیکی یک طرفه نیست. اگر طرف مکالمه به یادگیری زبان بومی شما مشتاق بود، می توانید لطفش را با آموختن زبان مادری تان به او جبران کنید. اپلیکیشن برای آنکه فرد مناسبی برای چت و گفتگو پیدا کنید هم یک بخش جستجوی فیلتردار بسیار کارآمد در اختیارتان قرار می دهد.

Speaky 1

پس از ثبت حساب کاربری، اسپیکی از شما مشخصاتی مثل سن و ملیت و جنسیت و علایق و همچنین زبانی که قصد آموختنش را دارید را می پرسد تا با اتکا به این اطلاعات، افراد مناسبی را در بخش Discover به شما پیشنهاد دهد. به غیر از این می توانید با مراجعه به بخش جستجوی فیلتردار اپ به نتایج مطلوب تری برسید. با یافتن فرد مناسب حالا می توانید چت با او را آغاز کرده و در صورتی که مکالمه تان را مفید یافتید، او را به فهرست دوستان تان اضافه کنید.

نکته بسیار عالی در مورد اسپیکی که آن را به یک ابزار آموزشی فوق العاده تبدیل کرده، امکان ویرایش پیام هاست. به عنوان مثال اگر هنگام گفتگو با یک اسپانیایی زبان کلمه ای را اشتباه بنویسید، او می تواند با ویرایش پیام و تصحیح غلط نوشتار درست را به شما بیاموزد، و شما هم می توانید همین کار را برای او انجام دهید.

با وجود این امکانات خوب اما جای خالی پیام های صوتی در اپلیکیشن به شدت احساس می شود. اگرچه مبنای کار اپلیکیشن مکالمه به صورت متنی است، اما خوب می شد اگر کاربران می توانستند صدای طرف مقابل را برای آشنایی با تلفظ کلمات هم بشنوند.

اسپیکی در حال حاضر میزبان کاربرانی از 180 کشور دنیاست و بیش از 110 زبان مختلف را پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن را می توانید هم در اندروید و هم از طریق نسخه تحت وب استفاده کنید که خوشبختانه مکالمات تان هر دو نسخه هم با یکدیگر همگام سازی می شوند.

اگر می خواهید که در عین تقویت زبان، دوستان جدیدی هم از سراسر دنیا بیابید توصیه می کنیم که به هیچ عنوان اپلیکیشن فوق العاده اسپیکی را از دست ندهید.

Speaky - Practise Languages

Speaky - Practise Languages

سازنده: Speaky Team قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 24 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امیر
    امیر | ۷ تیر ۱۳۹۵

    دانلود نمیشه که ?

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۷ تیر ۱۳۹۵

      اگه برای دانلود مشکل دارید می تونید از این دو سایت استفاده کنید: apkplz.com و apps.evozi.com

  • بابک
    بابک | ۶ تیر ۱۳۹۵

    چظور نسخه ios نداره ؟ ? :apple:

  • b
    b | ۶ تیر ۱۳۹۵

    عالی

مطالب پیشنهادی