ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال توسعه گجتی مشابه با گوگل گلس از سوی سامسونگ

مدت هاست که گفته می شود سامسونگ در پی توسعه محصولی مشابه با «گوگل گلس» است و این در حالیست که توسعه گلس، بیش از یک سال پیش متوقف شد. البته تلاش سامسونگ و شایعه مرتبط ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

مدت هاست که گفته می شود سامسونگ در پی توسعه محصولی مشابه با «گوگل گلس» است و این در حالیست که توسعه گلس، بیش از یک سال پیش متوقف شد. البته تلاش سامسونگ و شایعه مرتبط با ساخته شدن چنین محصولی، تازه نیست و از مدت ها پیش نشانه هایی در خصوص آن مشاهده شده بود.

سامسونگ چند سال پیش پتنت هایی ثبت کرد که به محصولی با نام «Gear Glass» اشاره می کردند و حتی در آن زمان گفته می شد که قرار است این گجت در کنار گلکسی نوت ۴ رونمایی شود.

samsung-ahead-trademark

حالا چند سال از این ماجرا گذشته اما ثبت نشان تجاری دیگری از سوی سامسونگ، دوباره این شایعه را بر سر زبان ها انداخته که این شرکت تصمیم به معرفی محصولی مشابه با Google Glass دارد. در این میان نشان تجاری جدیدی که از سوی کره ای ها به ثبت رسیده، «Samsung Ahead» است.

این علامت تجاری همچنین دارای یک لوگو است که در نگاه اول، یک کلاه ایمنی را در ذهن تداعی می کند. پتنت مرتبط به آن نیز توضیح می دهد که یک دستگاه، نرم افزار بهینه شده برای ابزارهای الکتریکی پوشیدنی را اجرا می کند، یک ماژول نمایشگر دارد و می تواند فایل های MP3 را اجرا کند.

سال هاست که به شکل های مختلف شایعاتی را در مورد توسعه یک دستگاه پوشیدنی مشابه با Glass از سوی سامسونگ می شنویم و باید دید آیا این بار شایعات به حقیقت بدل خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهمان
    مهمان | ۷ تیر ۱۳۹۵

    کار سامسونگ فقط کپی کردن از گجتها و پتنت های دیگرانه

    • نیما
      نیما | ۸ تیر ۱۳۹۵

      کپی چیه هالا هی همه شما مثل سندی کپی کپی میکنید

مطالب پیشنهادی