ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با «بیس لت» آشنا شوید: ساب ووفری روی مچ دست

پروژه جدید و جذابی در وب سایت جمع سپاری «کیک‌استارتر» مطرح شده که «Basslet» نام دارد. این گجت، همچون یک ساعت به دور دست کاربر بسته می شود اما سازندگانش، از آن به عنوان نخستین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

پروژه جدید و جذابی در وب سایت جمع سپاری «کیک‌استارتر» مطرح شده که «Basslet» نام دارد. این گجت، همچون یک ساعت به دور دست کاربر بسته می شود اما سازندگانش، از آن به عنوان نخستین ساب ووفر پوشیدنی نام می برند.

کاری که «بیس‌لت» می کند، این است که صدای بمی که از طریق هدفون تولید می شود را با لرزش ریتمیک خود به بدن شما منتقل می کند تا کاربر بتواند حس موسیقی را به شکل کامل تجربه کند. توسعه دهندگان آن همچنین خبر می دهند که اگرچه اندازه این گجت پوشیدنی بسیار کوچک است اما می تواند این حس را به شما منتقل کند که صدا را به شکل فراگیر می شنوید.

basslet-2-680x372

تفاوتی نمی کند که شما در حال انجام چه کاری هستید. می توانید در حال قدم زدن به موسیقی گوش کنید، در حال بازی کردن با کامپیوتر خود باشید و یا هدست واقعیت مجازی تان را بر سر داشته باشید. بیس لت در هر صورت می تواند صداهای بم، نظیر انفجارها در بازی ها را تشخیص داده و لرزش آنها را به بدن شما منتقل کند.

باتری بیس لت تا ۶ ساعت به شکل مداوم توانایی کار کردن دارد. اگر تصمیم به کالبد شکافی آن بگیرید هم صرفا دو قسمت اصلی را خواهید دید. بخش اول موتور ویبره ای است که حس صدای بم را منتقل می کند و نیمی از فضای داخلی دستگاه را به خود اختصاص داده و در کنار آن، باتری جای می گیرد. مدار و سایر اجزای الکتریکی نیز در دور این دو قسمت قرار می گیرند.

کاربرانی که در حال حاضر ۱۴۷ دلار برای این گجت پوشیدنی پرداخت کنند، در دسامبر ۲۰۱۶ می توانند بیس لت خود را تحویل بگیرند. پروژه مورد نظر در وب سایت کیک استارتر درخواست سرمایه ای حدود ۵۶ هزار دلار را داشته که تا کنون حدود ۱۷۰ هزار دلار برای توسعه آن جمع آوری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • M o h s e n
    M o h s e n | ۶ تیر ۱۳۹۵

    این که دیگه ساب ووفر محسوب نمیشه !
    یه ویبره ست ( که مسواک منم توش بکار رفته ! )
    امیدوارم موفق بشه ولی فکر نکنم کاربرا خیلی اقبال نشون بدن چون اگر لرزشی بخواد با ساب ووفر سینک بشه ، باید یه جوری باشه که کل بدن رو بطور مساوی فرا بگیره نه فقط روی مچ دست ! چون اونجوری بعد یه مدت میره رو مخ ...

  • علیرضا
    علیرضا | ۶ تیر ۱۳۹۵

    واااااییبی چ توپه

مطالب پیشنهادی