ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک و استخدام یکی دیگر از مهره های کلیدی گوگل

فیسبوک هم یکی از شرکت های تکنولوژیکی است که تلاش دارد جمعیت گسترده ای که در سراسر جهان به اینترنت دسترسی ندارند را به شبکه جهانی متصل کند. در سال های اخیر فیسبوک و گوگل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

فیسبوک هم یکی از شرکت های تکنولوژیکی است که تلاش دارد جمعیت گسترده ای که در سراسر جهان به اینترنت دسترسی ندارند را به شبکه جهانی متصل کند. در سال های اخیر فیسبوک و گوگل رقابت آشکاری در همین راستا داشته اند و امروز خبر می رسد که فیسبوک، موفق شده یکی از افرادی که در خلق و توسعه «Google Fiber» نقشی کلیدی داشته را به استخدام خود درآورد.

«کوین لو» (Kevin Lo) توسط فیسبوک استخدام گشته تا در این شرکت برای اتصال افراد بیشتری به شبکه جهانی اینترنت تلاش های خود را ادامه دهد.

آقای لو در صفحه شخصی اش در فیسبوک خبر هجرت خود به این شبکه اجتماعی را تایید کرده و بیان می کند که در این شرکت، تلاش خواهد داشت تا استراتژی های نوینی در خصوص آنلاین سازی افراد بیشتر در سراسر جهان از طریق فناوی های بی سیم و اکوسیستم های مرتبط را به ثمر نشاند.

در این میان سخنگوی فیسبوک به شکل شفاف خبر می دهد که این شبکه اجتماعی تصمیم ندارد تبدیل به یک فروشنده اینترنت شود. همچنین اینطور که مشخص شده، آقای لو قرار نیست در توسعه Free Basics نقشی داشته باشد. Free Basics سرویسی است که توسط آن فیسبوک اینترنت را به کشورهای در حال توسعه می رساند.

کوین لو در سال ۲۰۱۰ به گوگل پیوست و به عنوان اولین مدیر پروژه Google Fiber منصوب شد و از تاریخ یاد شده به مدت پنج سال سرپرست Google Fiber بود. وی در سال گذشته و اندکی پیش از آنکه گوگل خود را تبدیل به آلفابت کند، این شرکت را ترک نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی