ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل آموزشی شرکت Imoo
تکنولوژی

اولین رندرها از نخستین تلفن هوشمند “آموزشی” کمپانی Imoo

شرکت چینی تاز تاسیس Imoo یکی دیگر از کمپانی های موبایل ساز وابسته به شرکت BBK است. شرکت BBK در حال حاضر مالکیت برندهایی چون OPPO، Vivo و OnePlus را نیز در اختیار دارد. صفحه اختصاصی شرکت «ایمو» در شبکه اجتماعی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

شرکت چینی تاز تاسیس Imoo یکی دیگر از کمپانی های موبایل ساز وابسته به شرکت BBK است. شرکت BBK در حال حاضر مالکیت برندهایی چون OPPO، Vivo و OnePlus را نیز در اختیار دارد. صفحه اختصاصی شرکت «ایمو» در شبکه اجتماعی چینی وبیو همین هفته گذشته ایجاد شد و بلافاصله اولین تصاویر از اولین محصول این شرکت تحت عنوان «تلفن هوشمند آموزشی» در این صفحه انتشار یافت.

BBK سابقه قابل توجهی در تولید کنسول های بازی دارد و مدتی هست که وارد کسب و کار تولید ابزارهای کمک آموزشی و سرگرمی برای کودکان شده است. به نظر می رسد اولین موبایل تولیدی توسط Imoo پیوند دهنده صنعت موبایل این شرکت با کسب و کار سرگرمی های آموزشی آن باشد، گرچه محصول Imoo قرار نیست به عنوان موبایلی مختص کودکان شناخته شود.

به نظر می رسد محصول فوق از بدنه ای فلزی و برخی قابلیت های تازه برخوردار باشد. البته رندرهای منتشر شده بیش از آنکه به طراحی محصول بپردازند، روی ویژگی های نرم افزاری آن از جمله یک اپلیکیشن یادگیری زبان به البته یک دکمه فیزیکی برای ضبط صدا تاکید دارند.

از لحاظ طراحی می توان این تلفن هوشمند آموزشی را مشابه تعداد دیگری از موبایل های چینی در نظر گرفت که دکمه مخصوص ضبط صدا در سمت چپ بدنه تنها نکته متمایز کننده آن به شمار می رود.

هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت، زمان عرضه و ویژگی های سخت افزاری محصول Imoo در دسترس نیست، اما احتمال آن می رود که به جهت ترغیب مراکز آموزشی، قیمت آن نسبت به سایر محصولات ارزان قیمت هموطنش، باز هم ارزان تر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی