ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر جدید آیفون 7 به نگرانی ها دامن می زند؛ خبری از جک هدفون 3.5 میلی متری نیست

طی چند وقت اخیر شایعات زیادی درباره احتمال حذف جم هدفون 3.5 میلی متری به گوش رسیده است و بنابر گزارش ها، اپل قصد دارد با حدف این پورت، میزان فضای خالی آیفون جدیدش را ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

طی چند وقت اخیر شایعات زیادی درباره احتمال حذف جم هدفون 3.5 میلی متری به گوش رسیده است و بنابر گزارش ها، اپل قصد دارد با حدف این پورت، میزان فضای خالی آیفون جدیدش را برای باتری و دیگر قطعات سخت افزاری افزایش دهد.

اگرچه تا به امروز هیچ تصویر یا گزارشی منتشر نشده بود که حذف جک هدفون را تایید کند اما به تازگی تصویری از آیفون 7 لو رفته که در آن می توان به وضوح جای خالی جک هدفون را در کنار پورت لایتنینگ مشاهده کرد.

Alleged-iPhone-7-chassis1

در عوضِ جک هدفون، فضای اختصاص یافته به اسپیکر دوم مشاهده می شود که با شایعات قبلی نیز همخوانی دارد. گذشته از جک هدفون، نکته مهم در تصویر لو رفته اینست که یکبار دیگر ماژولی بزرگ برای دوربین در عکس دیده می شود که شایعه استفاده از آن را روز گذشته شنیده بودیم. ضمناً باید افزود که محل قرارگیری خطوط آنتن نیز تغییر کرده و این خطوط حالا در لبه بالایی و پایینی آیفون 7 تعبیه شده اند.

طی ماه های اخیر، خبر حدف جک هدفون 3.5 میلی متری بارها به گوش رسیده بود و بسیاری اعتقاد دارند که حذف این جک، تصمیمی غیرعقلانی و خلاف میل کاربران است. اما در همین حال عده ای دیگر نیز معتقدند که اهالی کوپرتینو دلیلی قانع کننده برای کار خود دارند و قادر به ترغیب کاربران به کنار گذاشتن اتصال پیشین خواهند بود.

Alleged-iPhone-7-chassis

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • رضا
    رضا | ۸ تیر ۱۳۹۵

    ۹۹ دلار برای هدفون!! اخه کی میتونه ۳۰۰ .۴۰۰ تومن پول هدفون بده؟؟ خب ملت همیشه در صحنه..تازه بدشم میان پزشم میدن.. خخخخ اپل کجایی؟ دقیقا کجایی؟؟

  • Kwsh
    Kwsh | ۷ تیر ۱۳۹۵

    چقد چیپ شده طراحیش ? جای لنز دوربین شبیه اسباب بازی شده? امیدوارم یکم بهتر باشه

  • Y.A.S
    Y.A.S | ۷ تیر ۱۳۹۵

    خیلی وقته فهمیدم تعصباتی که ملت روی اپل دارن ، فقط یه تعصبه الکیه که گوشی هایی میزنه با سیاست میخوای بخا ، نمیخوای هم نخا ..... جک هدفون برای کسایی که میخوان با اون هندزفری بی کیفیت خود آیفون گوش کنن حالا چه حذف بشه چه نشه فرقی نداره.. ملت براشون مهم نیست فقط اپل باشه ، ولی برای منی که از هندفری اپل اصلا استفاده نمیکنم و میرم سمت هندزفری های دیگه یه چیز مهمه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی