ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر منتسب به آیفون 7 پلاس، از وجود دوربین دوگانه و پورت Smart Connector حکایت دارد

طبق آخرین تصویر لو رفته و منتسب به آیفون 7 پلاس، ظاهراً باید منتظر عرضه موبایل اهالی کوپرتینو به همراه دوربین دوگانه بود. این تصویر در حالی انتشار یافته که حدود دو هفته پیش، منابع ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

طبق آخرین تصویر لو رفته و منتسب به آیفون 7 پلاس، ظاهراً باید منتظر عرضه موبایل اهالی کوپرتینو به همراه دوربین دوگانه بود. این تصویر در حالی انتشار یافته که حدود دو هفته پیش، منابع نزدیک به فاکسکان مدعی شده بودند که به دلیل بروز مشکلات فنی، شاهد دوربین دوگانه در ورژن 2016 آیفون 5.5 اینچی اپل نخواهیم بود.

اما بعد از انتشار این گزارش، منابع دیگری نیز به سرعت آن را نقض کردند و حالا با انتشار تصویر جدید، می توان بیشتر از همیشه احتمال داد که آیفون 7 پلاس قرار است دو لنز دوربین در پشت خود جای دهد.

prop copy

اما اپل از لنز دوم چه استفاده ای می کند؟ برخلاف موبایل P9 هوآوی که از لنز دوم برای بهبود قابلیت فوکوس بهره می گرفت، لنز دوم آیفون 7 پلاس برای دسترسی به زوم اپتیکال خواهد بود. به گفته منابعی که انتشار خبر امروز را برعهده داشته اند، هر دو موبایل آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو به همراه نمایشگری 5.5 اینچی با دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی در پشت عرضه خواهند شد.

ناگفته نماند در بخشی دیگر از گزارش آمده که هر دو موبایل مورد اشاره، از پورت Smart Connector نیز بهره می جویند که پیش از این در آیپد پرو دیده شده بود و امکان اتصال سخت افزارهای جانبی مانند Smart Keyboard را فراهم می کرد. ضمناً در شایعات امروز گفته شده که تنها تفاوت آیفون 7 پلاس و 7 پرو، در مشخصات سخت افزاری بهتر 7 پرو خواهد بود و دیگر تفاوت فاحشی میان آنها وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • hhh
    hhh | ۷ تیر ۱۳۹۵

    اگه اینه که خیلی زشته ...اصلا دوربینش تو ذوق میزنه ..خط آنتنا باز یکم خوشکلش کرده بودن واقعا حس کمالگراییو دیگه تو هیچ محصول اپل نمیشه دید.استیو کجایی عزیزم کجایی(چاوشی)??حالا اپلیا بیان بگن هواووی از اپل کپی کرده.دوربین کی دوتایی بود اول؟؟تاچ سه بعدی کی اول اومد تو بازار؟؟خخخخ شوخی کردم ناراحت نشین ولی هواووی داره به کمال میرسه و اگه استیو بود حتما هواووی رو تشویق میکرد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی