ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درز تصاویر زنده از Vivo X7 Plus
تکنولوژی

رویت Vivo X7 در اسناد رگولاتوری چین و آشکار شدن مشخصات سخت افزاری آن [به روز رسانی: عکس های تبلیغاتی]

قرار است پنج شنبه همین هفته کمپانی چینی ویوو (Vivo) از دو تلفن هوشمند Vivo X7 و Vivo X7 Plus رونمایی کند. حال در شرایطی که چند روز بیشتر تا این رویداد باقی نمانده، اسناد منتشر شده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

قرار است پنج شنبه همین هفته کمپانی چینی ویوو (Vivo) از دو تلفن هوشمند Vivo X7 و Vivo X7 Plus رونمایی کند. حال در شرایطی که چند روز بیشتر تا این رویداد باقی نمانده، اسناد منتشر شده از طرف TENAA (رگولاتوری کشور چین و معادل FCC در ایالات متحده) دیدگاه کاملی را در خصوص مشخصات سخت افزاری مدل X7 در اختیارمان قرار می دهد.

بر اساس این اطلاعات، محصول فوق با نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع AMOLED و با کیفیت تمام HD به همراه چیپ مجتمع هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۵۲ روانه بازار می شود. پردازشگر گرافیکی این موبایل آدرنو ۵۱۰ و میزان رم آن ۴ گیگابایت خواهد بود. ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیار کاربر قرار خواهد داشت.

نکته جالب در مورد موبایل جدید Vivo X7، مربوط به دوربین های پشت و جلوی آن می شود؛ بر اساس اسناد TENAA، در شرایطی که دوربین پشتی این تلفن هوشمند از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد، دوربین جلوی آن می تواند عکس های سلفی را با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی ثبت نماید. سنسور اثر انگشت نیز به مانند موبایل های رده بالای امروزی، در زیر دکمه home تعبیه شده است.

وظیفه تامین انرژی این دستگاه به عهده یک باتری 2930 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده و نسخه سیستم عامل اندروید آن نیز ۵.۱ است. این محصول ۱۵۱ گرمی در رنگ های طلایی و رزگلد قابل سفارش خواهد بود.

مدل Vivo X7 Plus هنوز در اسناد رگولاتوری چین رویت نشده، اما انتظار می رود که به زودی این اتفاق نیز بیوفتد. طبق شنیده ها فبلت مذکور از نمایشگری ۵.۷ اینچی برخوردار است و به احتمال فراوان از لحاظ سایر مشخصات جز باتری، مشابه برادر کوچکتر خود باشد.

به روز رسانی: ساعتی پیش تصاویری از این محصول در فضای اینترنت منتشر شده که به نظر می رسد مربوط به کمپین تبلیغاتی رسمی شرکت سازنده باشد. تاکید اصلی در این تصاویر بر کیفیت نمایشگر و قدرت بازتولید رنگ های طبیعی آن است.

Vivo-X7-leak_17 Vivo-X7-leak_16 Vivo-X7-leak_14 Vivo-X7-leak_15 Vivo-X7-leak_11 Vivo-X7-leak_13

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی