ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقامات آمریکایی یک فرد فیلیپینی را به جرم هک حساب های کاربری افراد مشهور متهم کردند

مقامات قضایی آمریکایی به تازگی مردی فیلیپینی به نام پیتر لاکسین را به جرم نفوذ به حساب های مالی حداقل پنج فرد سرشناس و مهم آمریکایی متهم کرده اند. به ادعای آنان، لاکسین 35 ساله به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

مقامات قضایی آمریکایی به تازگی مردی فیلیپینی به نام پیتر لاکسین را به جرم نفوذ به حساب های مالی حداقل پنج فرد سرشناس و مهم آمریکایی متهم کرده اند. به ادعای آنان، لاکسین 35 ساله به همراه چند نفر دیگر از فوریه 2012 تا ژانویه 2015 به طور غیر قانونی از حساب های کاربری پنج قربانی خود بهره برداری می کرده اند.

به دلایل قضایی هنوز نامی از قربانیان این مسئله برده نشده، اما مقامات رسمی به وجود مدیر عامل یک شرکت بزرگ بین المللی و یک فرد مشهور "فعال در حوزه اجتماعی و سرگرمی" در میان این افراد اشاره کرده اند.

سال گذشته و هنگامی که لاکسین دستگیر شد، وبسایت Philippine Star ادعا کرد که رابرت مولر، رئیس سابق FBI که تصویر او را در بالای خبر مشاهده می کنید یکی از قربانیان این نفوذ بوده است. طبق گزارشات، متهمین با نفوذ به حریم شخصی قربانیان خود و دستیابی به اطلاعات خصوصی آنها (مثل شماره های امنیت اجتماعی) توانسته اند تا به حساب های بانکی و کارت های اعتباری آنها دسترسی پیدا کنند.

این افراد پس از این کار نیز طبق شواهد وارد شهر شده و برای جابجایی این پول، خرید آنلاین و تغییر اطلاعات حساب های کاربری برای نفوذ بیشتر اقداماتی انجام داده اند. لاکسین هنوز برای شرکت در دادگاه و مجازات به آمریکایی ها تحویل داده نشده، اما اگر اتهامات وارده بر او درست باشند چیزی در حدود 30 سال زندان در انتظارش خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی