ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل سرفس مایکروسافت احتمالاً بازار سازمانی را هدف قرار دهد

بنابر گفته نایب رییس بخش ویندوز کمپانی مایکروسافت، موبایل بعدی اهالی ردموند که طبق شایعات Surface Phone نام خواهد داشت، دیوایس پرچمدار و قدرتمند خواهد بود که بخش سازمانی بازار اسمارت فون ها را هدف ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

بنابر گفته نایب رییس بخش ویندوز کمپانی مایکروسافت، موبایل بعدی اهالی ردموند که طبق شایعات Surface Phone نام خواهد داشت، دیوایس پرچمدار و قدرتمند خواهد بود که بخش سازمانی بازار اسمارت فون ها را هدف قرار می دهد.

با در نظر گیری گزارش جدید، در این صورت و با عرضه موبایل ویندوزی جدید مایکروسافت، این کمپانی حتی سهم ناچیز فعلی خود از بازار را از دست خواهد داد. سیستم عامل ویندوز 10 موبایل تا به امروز آنطور که مایکروسافت می خواسته موفق نبوده و موبایل های Lumia 950 و Lumia 950 XL هم به دلیل عرضه اپ های محدود و نسخه ناقص ویندوز 10 در تحقق اهداف ردموندی ها ناکام مانده اند.با توجه این مسائل، مایکروسافت طی سال های اخیر بخش های زیادی از تجارت موبایل خود را کنار گذاشته و چندی پیش نیز نوکیا را به یک کمپانی فنلاندی فروخت.

بنابراین با در نظرگیری ضعف مایکروسافت در بازار موبایل، سوال اینجاست که برنامه بعدی آنها چه خواهد بود. «کوین گالو» (Kevin Gallo)، نایب رییس بخش ویندوز طی سخنرانی خود در «بیلد تور» گفته که مایکروسافت با نگاه به آینده، تمرکز خود در قبال ورژن موبایل سیستم عامل ویندوز 10 را روی حوزه سازمانی معطوف خواهد کرد. گالو گفته که استراتژی پیشین مایکروسافت برای ورود به بازار موبایل هیچوقت قرار نبود به سوددهی برسد.

گالو اگرچه به صورت دقیق اشاره ای به وجود موبایل سرفس نکرده اما نظرات جالبی را بیان نموده که از تمرکز مایکروسافت روی بخش موبایل های قدرتمند و پرچمدار حکایت دارد. وی می گوید که مایکروسافت از کاری که تا به امروز در حوزه ویندوز دسکتاپ و دیوایس های سرفس به انجام رسانده راضی است و همین روند را ادامه خواهد داد.

حال باید منتظر ماند و دید که موبایل سرفس مایکروسافت صرفاً بازار سازمانی را هدف قرار می دهد یا به دست مشتریان عادی هم می رسد. بنابر شایعات پیشین، اسمارت فون سرفس مایکروسافت به چیپست اسنپدراگون 830 کوالکام، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود و از کانتینیوم هم پشتیبانی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی