ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات و تصاویر یک تبلت ۸ اینچی جدید از لنوو

سایت های مختلف خبری امروز در میان مطالب خود آورده اند که اطلاعات تبلت تازه ای از لنوو با نمایشگر ۸ اینچی دارای رزولوشن ۱۰۸۰p توسط رگولاتوری مخابراتی چین یا همان سازمان TENAA به بیرون ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

سایت های مختلف خبری امروز در میان مطالب خود آورده اند که اطلاعات تبلت تازه ای از لنوو با نمایشگر ۸ اینچی دارای رزولوشن ۱۰۸۰p توسط رگولاتوری مخابراتی چین یا همان سازمان TENAA به بیرون درز پیدا کرده است.

بر اساس داده هایی که در همین رابطه و هم اکنون در دست داریم، این تبلت دارای دو نمونه ی مشابه با شماره مدل های TB-8703N و TB-8703F خواهد بود که هر دوی آنها از چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۲۵ با هشت هسته پردازشی دارای سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز بهره خواهند برد.

مدل های مورد بحث به ترتیب با حافظه های رم ۲ و ۳ گیگابایتی و حافظه های داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به همراه اندروید مارشملو ۶.۰.۱ به دست مشتریان خواهند رسید و از دیگر مشخصه های این محصول نیز می توان به باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی، ضخامت ۸.۷ میلیمتری بدنه و وزن ۳۳۴ گرمی آن اشاره کرد.

دستگاه در بخش جلویی و پشتی خودش هم به دوربین هایی تجهیز گشته که البته هنوز کیفیت شان مشخص نیست، اما نکته ی قابل توجه اینکه دوربین اصلی دیوایس دارای یک فلش LED خواهد بود تا آن را نسبت به سایر تبلت های موجود و هم رده اش در بازار متمایز سازد. ضمناً شایعه کنندگان می افزایند در نمونه دارای شماره مدل TB-8703N از امکان ارتباط با شبکه های LTE هم پشتیبانی به عمل آمده است.

متاسفانه جزئیات بیشتری در مورد تبلتی که در بالا از آن سخن گفتیم در دسترس نیست و هنوز هم مشخص نشده که گجت مذکور با چه قیمتی و در چه بازارهایی عرضه خواهد شد. ولی آنچه مشخص است اینکه با توجه به دریافت مجوز TENAA تا رونمایی رسمی از این محصول فاصله چندانی نداریم و البته برخی منابع حدس می زنند که شرکت سازنده شاید آن را به عنوان عضو جدیدی از سری S تبلت های اش معرفی نماید یا اینکه از آن به عنوان جایگزین لنوو تب ۳ پرده برداری کند.

Android-6.0-Lenovo-tablet

8-inch-Android-6.0-tablet-4

Lenovo-tablet-Android-6.0-2

New-8-inch-Android-6.0-tablet-2016-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hani
    Hani | ۸ تیر ۱۳۹۵

    چقدر زشت

مطالب پیشنهادی