ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بهبود عملکرد گیمینگ در گلکسی S7 با Vulkan API [تماشا کنید]

پرچمداران جدید سامسونگ اولین موبایل هایی هستند که از Vulkan API پشتیبانی می کنند. با این کار، کره ای ها تلاش نموده اند تا تجربه گیمینگ بهتری را در اختیار کاربران خود قرار دهند و اکنون ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

پرچمداران جدید سامسونگ اولین موبایل هایی هستند که از Vulkan API پشتیبانی می کنند. با این کار، کره ای ها تلاش نموده اند تا تجربه گیمینگ بهتری را در اختیار کاربران خود قرار دهند و اکنون شرکت مورد اشاره ویدیویی را منتشر کرده که در آن قدرت Vulkan API در گلکسی اس ۷ به نمایش کشیده می شود.

سامسونگ برای این ویدیو از بازی های Need for Speed No Limits، Heroes of Incredible Tales و Vainglory استفاده کرده و مزیت API مذکور را در آنها به نمایش می کشد. در برخی قسمت های این ویدیو نیز Vulkan API صحنه به صحنه در کنار OpenGL نشان داده می شود تا قدرت آن به شکل واضح تر نمایان گردد.

در صورتی که این مطلب را از اپلیکیشن دیجیاتو مطالعه می کنید، برای مشاهده ویدیو روی این لینک کلیک کنید. 

Vulkan یک API برای پردازش گرافیکی سه بعدی از نوع فرا-پلتفرمی است که تلاش می کند تا در زمان بازی، از بار پردازنده مرکزی بکاهد. به همین شکل کاربرانی که از دستگاه هایی بهره می برند که به پردازنده های چند هسته ای مجهز هستند، می توانند شاهد عملکرد و تجربه ای بهتر در زمان اجرای بازی های سنگین باشند.

جدا از بحث گیمینگ، گفته می شود که سامسونگ حتی در حال توسعه نسخه ای تازه از رابط کاربری تاچ ویز با Vulkan است تا کارایی دستگاه بالاتر رفته و روانی بیشتری در آن به ارمغان آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سهیل
    سهیل | ۸ تیر ۱۳۹۵

    همچنین فرقی هم نمیکنه، همش تبلیغاته واسه فروش بیشتر، اصلا گوشی واسه بازی های سنگین نیست، کنسولو واسه چی ساختن پس، قبول دارم کنسولو همه جا همراه ندارین اما نمی ارزه این همه پول بدی تا بتونی بازی رو یه ذره از اس 5 و اس 6 روون تر بازی کنی.

    • Mammad'-_qerty_-'?
      Mammad'-_qerty_-'? | ۹ شهریور ۱۳۹۵

      خوب خودتم میگی الان تو قطار یا تو ماشین میتونی بازی کنی...بعدشم الان تو میری دو میلیون پول میدی با ولکان اس ۷ میخری..نصف برنامه های اندروید که خدارو شکری رایگانن...الان بخوای کنسول بخری...۴ میلیون باید به خاطر خود کنسول و دسته و دوربینش بدی حالا تازه پول بازی میرسه وقتش...شش تا بازی = ۱ میلیون?? ... حالا تازه نمیتونی هر جایی ببریش به کنار...الان بخوای یه بازی بخری باید از اینور دنیا بری اونور دنیا یا بدی برات پست کنن...حالا گوشی چی؟؟ یه جا میشینی دان میکنی...به همین راحتی??? باز هم ایمان نمیاورید؟؟???

  • shaBGard
    shaBGard | ۸ تیر ۱۳۹۵

    کلیپ رو دیدم زیاد تغییر نمیداد گرافیک گیم رو

  • Mohammad
    Mohammad | ۸ تیر ۱۳۹۵

    خیییییلیییی عشقه s7 edge من یکیشو دارم

مطالب پیشنهادی