ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت بند ۳ روی دست پانوس پانای رویت شد

«پانوس پانای»، شخصی که مسئول توسعه محصولات سری سرفس و برخی دیگر از ابزارهای رده بالای مایکروسافت است به شکلی که به نظر غیرعمد می رسد، ظاهر «مایکروسافت بند ۳» را افشا کرده است. چند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

«پانوس پانای»، شخصی که مسئول توسعه محصولات سری سرفس و برخی دیگر از ابزارهای رده بالای مایکروسافت است به شکلی که به نظر غیرعمد می رسد، ظاهر «مایکروسافت بند ۳» را افشا کرده است.

چند ساعت پیش آقای پانای به شکل زنده مشغول استریم ویدیویی شد و آزمایشگاه طراحی محصولات مایکروسافت را به نمایش کشید. زمانی که در حال قدم زدن در این آزمایشگاه و همچنین نشان دادن برخی نمونه های اولیه از ابزارهایی مانند سرفس پرو ۴ و سرفس بوک بود، گجتی روی دستش مشاهده شد که شباهت زیادی به مایکروسافت بند ۲ داشت.

تفاوت مایکروسافت بند ۲ (سمت چپ) را با آنچه امروز بر دست پانای بود را در تصویر فوق می بینید. به نظر می رسد که بند دستگاه کمی پهن تر شده و طراحی کلی ماژول اصلی، اندکی باریک تر است. از طرف دیگر، آنچه بر دست پانای است رنگی خاکستری روشن دارد که اکنون مایکروسافت بند ۲ با چنین رنگی ارائه نمی شود.

2016-06-28_(8)

چند ثانیه بعد پانای دوباره آستین پیراهن خود را پایین می کشد و گجتی که بر دستش جای گرفته را می پوشاند. در هر حال این احتمال وجود دارد که پانای، از قصد مایکروسافت بند ۳ را بر دست کرده باشد تا طرفداران مایکروسافت از دیدن آن هیجان زده شوند.

2016-06-28_(5)

احتمال دیگری هم وجود دارد. شاید این رنگ دیگری از مایکروسافت بند ۲ است که پانای در آزمایشگاه مایکروسافت آن را توسعه داده و یا یکی از نمونه های اولیه این دستبند سلامتی است که به بازار راه نیافته.

انتظار می رود که مایکروسافت بند ۳ در ماه های آتی و پیش از به پایان رسیدن سال جاری میلادی از سوی شرکت ساکن ردموند معرفی و عرضه گردد، چرا که نسل دوم از این گجت پوشیدنی در ماه اکتبر سال گذشته رونمایی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۸ تیر ۱۳۹۵

    مشخصه که کاملا عمدی بوده

    • Amin Ak
      Amin Ak | ۸ تیر ۱۳۹۵

      دقیقا

مطالب پیشنهادی