ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه آیفون ۷ با رنگ خاکستری تیره [به‌روز رسانی: رندرهای جدید را ببینید]

در سال های ابتدایی از راه رسیدن آیفون، کاربران همیشه انتخاب رنگ مشکی را در اختیار داشتند. در واقع مدل های 3G، 3Gs، 4 و 4s همه با رنگ مشکی (و در نمونه آخر سفید) عرضه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۲۵

در سال های ابتدایی از راه رسیدن آیفون، کاربران همیشه انتخاب رنگ مشکی را در اختیار داشتند. در واقع مدل های 3G، 3Gs، 4 و 4s همه با رنگ مشکی (و در نمونه آخر سفید) عرضه شدند اما از سال ۲۰۱۲ و با عرضه آیفون ۵، همه چیز تا حدی تغییر کرد و رنگ مشکی یک دست جای خودش را به خاکستری داد. سپس آیفون ۶ عرضه شد که صرفاً عنوان رنگ خاکستری را یدک می کشید اما بدنه پشتی آن تقریباً نقره ای بود.

حال یک منبع چینی به نام Macotakara خبر می دهد که آیفون ۷ در رنگ دیگری عرضه می شود که بسیار تیره تر از نمونه خاکستری کنونی است. با این حال باز هم گفته می شود که گویا این رنگ مشکی یک دست و خالص نیست اما بدنه پشت دستگاه تا حد بسیار زیادی تیره تر از بخش پشتی بدنه آیفون 6s است.

گزارش امروز Macotakara در ادامه خبری آمده که تقریبا دو هفته پیش منتشر شد و اذعان داشت که اپل تصمیم دارد آیفون را با رنگ «آبی تیره» نیز عرضه کند. این منبع خبر می دهد که رنگ بکار رفته در آیفون بعدی پرده ای آبی رنگ ندارد و صرفاً تیره تر از نمونه خاکستری کنونی است. در نتیجه، این منبع استفاده از رنگ آبی را در آیفون منتفی دانسته.

در کنار این رنگ تیره، آیفون های اپل با رنگ های طلایی، نقره ای و رزگلد نیز نیز عرضه خواهند شد. همانگونه که پیش از این نیز ذکر شده، انتظار می رود که آیفون ۷ در زمینه طراحی تغییر خاصی با آیفون 6 و 6s نداشته باشد. دگرگونی های این موبایل شامل حذف درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون، افزایش حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت،‌ استفاده از چیپست مجتمع A10، دوربینی با پیکسل ها و ماژول بزرگ تر در نمونه استاندارد و استفاده از دوربینی دوگانه در نمونه پلاس می شوند.


به‌روز رسانی: ساعاتی پس از انتشار این خبر، چند رندر غیر رسمی برای آیفون ۷ با رنگ های خاکستری تیره و مشکی ساخته شده که مشاهده آنها خالی از لطف نیست.

4 (1)

3 (3)

2 (3)

 1 (3)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • hector_k2
    hector_k2 | ۸ تیر ۱۳۹۵

    مشکی واقعا یه چیز دیگست !!!

  • میثم
    میثم | ۸ تیر ۱۳۹۵

    این رنگشو دوسدارم ولی...

  • rozbeh amoei
    rozbeh amoei | ۸ تیر ۱۳۹۵

    همه ی صحبتها درباره آیفون 7 که شاید به این اسم هم نباشه، شایعه است و برای مدیریت و بازی با افکاره... کاری که سامسونگ هم داره میکنه. البته تو شرکت های خودمونم ایرانسل اینکار میکنه با ضعفی که در زیرساختاش داره اصرار به ترابرد پذیری داره در صورتیکه خیلی جاها حتی تلفن عادی آنتن نداره.

    • محمد
      محمد | ۸ تیر ۱۳۹۵

      ایفون

مطالب پیشنهادی