ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به نسخه تازه از رابط کاربری تاچ ویز [تماشا کنید]

طبق برخی ارزیابی های صورت گرفته، سامسونگ در نظر دارد تاچ ویز کنونی را با نسخه جدیدتری از آن جایگزین نموده و همزمان با عرضه گلکسی نوت 7 آن را در اختیار کاربرانش قرار دهد. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

طبق برخی ارزیابی های صورت گرفته، سامسونگ در نظر دارد تاچ ویز کنونی را با نسخه جدیدتری از آن جایگزین نموده و همزمان با عرضه گلکسی نوت 7 آن را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

روز گذشته هم ویدئویی که نسخه جدید این رابط کاربری را به تصویر می کشد توسط سایتی به نام HDBlog.it که به زبان ایتالیایی هم هست منتشر گردید. اما همانطور که در ادامه خواهید دید، نسخه جدید تاچ ویز نسبت به گذشته شکل و شمایل تمیزتری پیدا کرده و ساده تر از قبل به نظر می آید.

نکته دیگری که از روی ویدئو می توان تشخیص داد این است که رنگ ها نسبت به قبل کمی ملایم تر و نرم تر به نظر می آیند. در این تصاویر، به کاربر نشان داده می شود که چطور ویجت های مختلف را روی صفحه موبایلش بگذارد، از میان تم های مختلف گزینه دلخواهش را برگزیند و چگونه والپیپرهای مختلف را روی موبایلش ست کند.

در مورد اپلیکیشن های اصلی هم باید بگوییم تغییرات مختلفی در آنها دیده می شود. برای دریافت فایل های APK این رابط کاربری تازه که طبق شایعات Grace UX خوانده خواهد شد می توانید به این لینک در سایت مربوط به XDA Developers مراجعه نمایید. این فایل ها مواردی نظیر SNote، SBrowser، پلیر ویدئو، لانچر و مواردی از این دست را شامل می شوند.

در مورد تاچ ویز هم باید بگوییم که سامسونگ سال هاست به خاطر کاستی های آن، مورد سرزنش قرار می گیرد. برای مثال طبق برخی گفته ها، آیکون های این رابط کاربری بیش از اندازه شکل کارتونی دارند و رنگ های به خدمت گرفته شده روی آن نیزخیلی روشن هستند.

حالا با استناد به ویدئوی منتشر شده که ادعا می شود به نسخه جدیدتر این رابط کاربری تعلق داشته باشد، ظاهرا بخش اعظمی از این مسائل از میان رفته اند. خبر خوب دیگر اینکه ظاهرا قرار است این رابط کاربری روی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج مورد استفاده قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • علی ویژه
    علی ویژه | ۱۳ تیر ۱۳۹۵

    من درباره پروژه گریس سامسونگ تحقیق کردم این رابط کاربری رو فعلا برای کاربران چین و کره جنوبی عرصه کرده اند تا امتحان کنند واین رابط کاربری را روی نوت ۷ بگذارند و بعد از معرفی نوت ۷ است آپدیت برای نوت ۵ و اس۷ و اس۷ اج و اس۶ و اس۶ اج و اس ۶اج پلاس عرضه میشود

  • Mustafa
    Mustafa | ۸ تیر ۱۳۹۵

    چرا نصب نمیشه؟؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی