ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این طراحی اولیه ساعت هوشمند وان پلاس است

چند هفته پیش بود که «پیتر لو»، مدیر عامل وان پلاس در جریان مصاحبه ای اعلام کرد که سال گذشته این شرکت آماده توسعه یک ساعت هوشمند شده و طراحی اولیه اش را هم انجام داده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

چند هفته پیش بود که «پیتر لو»، مدیر عامل وان پلاس در جریان مصاحبه ای اعلام کرد که سال گذشته این شرکت آماده توسعه یک ساعت هوشمند شده و طراحی اولیه اش را هم انجام داده اما به علل مختلف از ساختش منصرف شده است.

با این حال، یکی از موسسین وان پلاس به نام «کارل پی» ساعتی پیش تصویری از طراحی نخست این ساعت هوشمند را از طریق حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد.

کارل پی در توییت خود می نویسد: «چیزی که می توانست باشد، اما هیچگاه نخواهد بود». وی در واقع با این جمله اشاره می کند که وان پلاس به زودی تصمیم ندارد ساعتی هوشمند توسعه داده و آن را به بازار ارسال کند.

در طرح اولیه ساعت هوشمند وان پلاس می توان دید که این شرکت بنا داشته تا اسمارت واچی با نمایشگر مدور را عرضه کند. طراحی دست کم در اینجا زیبا به نظر می رسد ولی وان پلاس خبر می دهد که به علت رقابت شدید در بازار تلفن های هوشمند، خود را ملزم کرده تا تمام تمرکزش را بر روی نسل سوم از پرچمدار خود قرار دهد.

دست کم حالا می توان گفت که این استراتژی، اقدامی مثبت در پیشبرد اهداف همین شرکت بوده، چرا که وان پلاس ۳ محصولی کاملاً بالغ به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Morteza York
    Morteza York | ۹ تیر ۱۳۹۵

    می تونه یکی از بهترین ها باشه

مطالب پیشنهادی