ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقعیت مجازی شیائومی
تکنولوژی

شیائومی در مرداد ماه یک هدست واقعیت مجازی معرفی می کند

کمپانی شیائومی علاقه خاصی به تولید انواع مختلف گجت های تکنولوژیک دارد و بر خلاف تصور عده ای، تنها خود را محدود به ساخت تلفن های هوشمند نکرده است. تانگ مو (Tang Mu) به عنوان ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ تیر ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

کمپانی شیائومی علاقه خاصی به تولید انواع مختلف گجت های تکنولوژیک دارد و بر خلاف تصور عده ای، تنها خود را محدود به ساخت تلفن های هوشمند نکرده است. تانگ مو (Tang Mu) به عنوان یکی از مدیران رده بالای این کمپانی به تازگی اعلام کرده که شرکت متبوعش با جدیت زیاد در حال کار بر روی تولید یک محصول برای ورود به عرصه رقابت در بازار ابزارهای واقعیت مجازی است.

بر اساس شنیده ها هدست واقعیت مجازی شیائومی با پلتفرم Daydream گوگل سازگار بوده و از رابط کاربری اختصاصی MIUI این کمپانی بهره خواهد برد. از دیدگاه مو این ایده آل ترین روش برای تامین بهترین تجربه واقعیت مجازی برای مشتریان این کمپانی است.

می دانیم که هدست شیائومی در حدود ماه آگوست (مرداد ماه) روانه بازار خواهد شد، اما در خصوص تاریخ دقیق رونمایی و برچسب قیمت آن اطلاعاتی در دست نیست، گرچه به طور قطع در رده ارزان های بازار قرار خواهد گرفت.

با تولید اولین هدست واقعیت مجازی، شیائومی نیز به جمع موبایل سازهایی چون اچ تی سی، سامسونگ، هوآوی و لنوو خواهد پیوست که به این حوزه از بازار علاقه مند شده اند.

این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که محصولات کمپانی چینی مورد بحث به طور رسمی یا غیر رسمی در کشورهای زیادی به فروش می روند و تلفن های هوشمند این شرکت مورد استفاده میلیون ها نفر از مردم جهان قرار دارند. علاوه بر این، رابط کاربری MIUI را می تواند یکی از متفاوت ترین اقتباس های اندروید با نسخه اصلی آن به حساب آورد، پس بسیار منطقی به نظر می رسد که کمپانی چینی بخواهد تجربه ای یک دست و آشنا را از دنیای واقعیت مجازی برای کاربران موبایل های خود فراهم بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی