ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن رسمی استیم برای پلتفرم ویندوزفون منتشر شد

احتمالا خود Valve هیچ گاه تصور نمی کرد که روزی از استیم به عنوان منجی پی سی گیمینگ یاد برده شود. هنوز فراموش نکرده ایم دوره ای را که شرکت های بازی سازی به واسطه دزدی های نرم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

احتمالا خود Valve هیچ گاه تصور نمی کرد که روزی از استیم به عنوان منجی پی سی گیمینگ یاد برده شود. هنوز فراموش نکرده ایم دوره ای را که شرکت های بازی سازی به واسطه دزدی های نرم افزاری روی رایانه های شخصی، تصمیم گرفتند تا کم کم از این پلتفرم روی برگردانده و بیشتر به کنسول ها اهمیت دهند.

اینجا بود که والو با رشد استیم و قابلیت های زیادی که این سرویس به مخاطبان خود ارائه می داد، توانست تا آمار نسخه های غیر مجاز بازی ها روی پی سی را به حداقل رسانده و دوباره سازندگان را با این پلتفرم آشتی دهد. همان طور که می دانید، سال 2012 این کمپانی اپلیکیشنی را برای تلفن های هوشمند به انتشار رساند که با آن بازیکن ها می توانستند اکانت استیم خود را کنترل کنند.

از خرید و فروش آیتم ها و دانلود از راه دور بگیرید تا نصب بازی ها روی پی سی از امکاناتی هستند که این اپلیکیشن دارد. اکنون پس از چهار سال، بالاخره والو تصمیم گرفت تا ورژن موبایل استیم را برای ویندوز فونی ها هم منتشر کند. البته نکته جالب اینجاست این اپلیکیشن برپایه ویندوز 8.1 موبایل ساخته شده است.

هنوز مشخص نیست ورژن ویندوز 10 موبایل استیم در چه تاریخی انتشار می یابد. البته چون هم اکنون تخفیف های تابستانی وسوسه انگیز این فروشگاه به راه افتاده، انتظار می رود تا والو به زودی اپلیکیشن سرویس خود را در دسترس دارندگان ویندوز 10 موبایل قرار دهد.

Steam

Steam

سازنده: Valve Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی