ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

لانچر ZenUI ایسوس حالا طیف وسیعی از موبایل های اندرویدی را پشتیبانی می کند

اگر صاحب یک موبایل اندرویدی مبتنی بر نسخه 4.3 سیستم عامل و بالاتر بوده و قصد نصب یک لانچر جدید را دارید، شاید لانچر ZenUI ایسوس بتواند گزینه ایده آلی برایتان باشد. لانچر مورد بحث که مدت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

اگر صاحب یک موبایل اندرویدی مبتنی بر نسخه 4.3 سیستم عامل و بالاتر بوده و قصد نصب یک لانچر جدید را دارید، شاید لانچر ZenUI ایسوس بتواند گزینه ایده آلی برایتان باشد. لانچر مورد بحث که مدت ها در انحصار موبایل و تبلت های سری ZenFone ایسوس قرار داشت، امروز به طور رسمی و با قیمت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و طیف وسیعی از کاربران اندروید می توانند آن را در گجت های شان نصب نمایند.

لانچر ZenUI به میزان بسیار زیادی قابل شخصی سازی است: می توانید آیکن ها، افکت ها و فونت های آن را به دلخواه عوض کنید. ضمنا با مراجعه به فروشگاه ایسوس به تعداد نسبتا زیادی تم رایگان و چشم نواز هم دسترسی خواهید داشت.

Asus-ZenUI-Launcher (1)

ZenUI در مجموع لانچر سریعی است و اجرای نرم و روانی را از خود به نمایش می گذارد، اما از منظر سادگی کار ابدا با لانچرهایی مثل نوا لانچر و گوگل ناو لانچر قابل مقایسه نیست و اندکی زمان می برد که به کار در محیط آن عادت کنید.

تنها مسئله ZenUI که ممکن است کمی در ذوق بزند، وادار کردن کاربر به نصب اپلیکیشنی به نام CM AppLock است که ظاهرا بدون نصب آن قادر به استفاده از لانچر نیستید. با این وجود اما کاربران اندروید تا این لحظه از ZenUI استقبال خوبی به عمل آورده و به آن در گوگل پلی نمره 4.7 از 5 را داده اند. لانچر اختصاصی ایسوس را می توانید با حجم 15.5 مگابایت از گوگل پلی دانلود کنید.

ZenUI Launcher

ZenUI Launcher

سازنده: .ZenUI, ASUS Computer Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احمد
    احمد | ۹ تیر ۱۳۹۵

    سلام دیجی جان خیلی لانچر خوبه
    فقطه یه چیزی حجم ش ۱۵.۵ مگ بود نه ۲۲ مگ
    دوما که کلیدهای مجازی پشتش بکگراند سیاه میزاره نمیشه کاریش کرد پشتش شفاف بشه
    اندرویدم کیت کت

مطالب پیشنهادی