ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶۵۲ را برای تانگو بهینه کرده است

تلفن هوشمند Phab2 Pro از لنوو اولین محصول تجاری مجهز به تانگوی گوگل است که در ماه سپتامبر به دست کاربران می رسد. همانگونه که می دانید Phab2 Pro واقعیت افزوده را در قالب نمایشگر دستگاه در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

تلفن هوشمند Phab2 Pro از لنوو اولین محصول تجاری مجهز به تانگوی گوگل است که در ماه سپتامبر به دست کاربران می رسد. همانگونه که می دانید Phab2 Pro واقعیت افزوده را در قالب نمایشگر دستگاه در اختیار کاربر قرار می دهد.

فبلت مذکور به چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۵۲ مجهز شده و بار پردازشی واقعیت افزوده توسط این سیستم-بر-چیپ به دوش کشیده می شود. این چیپست قادر است داده های تولید شده از سوی پنج سنسور را به شکل همزمان پردازش کرده و نتیجه را در برابر کاربر آن قرار دهد. سه عدد از این پنج سنسور، دوربین هستند که به شکل همزمان به کار مشغولند.

دوربین عادی، دوربین دوم، یک ماژول دیگر که کارش سنجش عمق است، یک شتاب سنج و یک ژیروسکوپ پنج سنسوری هستند که به شکل همزمان کار می کنند. کوالکام اینک می گوید که اسنپدراگون ۶۵۲، چیپستی بوده که به شکل اختصاصی برای پروژه تانگو بهینه شده و سپس اسنپدراگون ۸۲۰ نیز در ادامه این ویژگی را به دست آورده.

چنین گفته ای به معنای آن است که از این پس، چیپست های بعدی سری ۶۰۰ و ۸۰۰ اسنپدراگون نیز برای پردازش مورد نیاز تانگو بهینه هستند و چنین دستگاه هایی، به یک پردازنده جانبی و کمکی نیاز نخواهند داشت.

کوالکام در همین رابطه ویدیوی پایین را تدارک دیده و می گوید که با توجه به تجربه بالایش در خصوص تولید چیپ های پرقدرت سری ۶۰۰ و ۸۰۰ اسنپدراگون، حالا Phab2 Pro نیز می تواند بدون نیاز به تجدیدنظر در سخت افزار توسط سازنده به کار مشغول شود.

در صورت استفاده از اپلیکیشن دیجیاتو، از این لینک برای دیدن ویدیو استفاده کنید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی